۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۵۸۸۰۳
عضو جامعه اساتید حوزه علمیه فارس تأکید کرد؛

امام راحل حکومت و دموکراسی اسلامی را مستقر کرد/لزوم انتخاب هوشیارانه در انتخابات ریاست جمهوری

امام راحل حکومت و دموکراسی اسلامی را مستقر کرد/لزوم انتخاب هوشیارانه در انتخابات ریاست جمهوری
امام جمعه موقت شیراز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام راحل با توسل به استدلالاتی محکم توانست لزوم تشکیل حکومت اسلامی را اثبات کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت ‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام راحل با توسل به استدلالاتی محکم توانست لزوم تشکیل حکومت اسلامی را اثبات کند و این مطلب را فهماند که ولایت فقیه می تواند در زمان غیبت احکام اسلامی را اجرا نماید.

وی افزود: ولی فقیه در صورتی می‌تواند حکومت اسلامی را مستقر کند که مردم در صحنه حضور داشته باشند و می بینیم که ائمه(ع) نیز بدون همراهی مردم نتوانستند حکومت کنند.

عضو جامعه اساتید حوزه علمیه فارس: حضرت امام خمینی(ره) یک فقیه با تقوا و مخالف هوای نفس بود که در راه خدا قیام نمود و نظام جمهوری اسلامی را مستقر نمود و با وجود توطئه های گوناگون این بصیرت مردم بود که همه دسیسه ها را خنثی کرد.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: به لطف خداوند فرصت ارزشمنی در این قرن برای امام راحل ایجاد شد تا حکومت و دموکراسی اسلامی را ایجاد کند و اکنون پس از گذشت 46 سال میراث امام خمینی زنده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: حضور گسترده در انتخابات یک ضرورت است و باید با انتخابی هوشیارانه فردی را انتخاب کنیم که در مدیریت و اخلاص مانند شهید رئیسی باشد.

ارسال نظرات