۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۶۰۵۱۷

نماینده ولی فقیه در فارس رای خود را به صندوق انتخابات انداخت/حضور مردم چشمگیر است

نماینده ولی فقیه در فارس رای خود را به صندوق انتخابات انداخت/حضور مردم چشمگیر است
حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس ظهر امروز رای خود را در شعبه حرم مطهر حضرت سیدمیرمحمد(ع) به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس ظهر امروز ۸ تیرماه رای خود را در شعبه حرم مطهر حضرت سیدمیرمحمد(ع) به صندوق انداخت.

وی با بیان اینکه از ابتدای صبح این حضور پرشور و شکوه بوده است، افزود: همه دلسوزان انقلاب اسلامی مدیون این ملت شریف همیشه در صحنه هستند اما باید تلاش کنیم تا طبق منویات رهبر معظم انقلاب هم حضور حماسی‌تر و پرشورتر و هم انتخاب اصلح داشته باشیم.

امام جمعه شیراز ابراز اذعان نمود: خداوند در پایان این انتخابات هم از حیث حماسه حضور هم از حیث انتخاب کسی که بتواند خدمتگزار واقعی به ایران و اسلام باشد، بهترین‌ها را نصیب این ملت کند و به خاطر نتیجه خوب انتخابات جشن بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین دژکام اظهار کرد: امروز به هر جا نگاه می‌کنیم حضور مردم در انتخابات بسیار چشمگیر و پرشور است و مسئولان هم تلاش بسیار خوبی برای حسن برگزاری انتخابات دارند و بحمد الهی از این جهت باید از مردم مثل همیشه تشکر کنیم و امیدواریم تا پایان انتخابات امروز شاهد خلق حماسه جدی دیگر باشیم و دل امام زمان(عج) و رهبر شاد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه برای نشان دادن حضور کمرنگ انتخابات ریاست جمهوری ایران اشاره کرد و گفت: آنچه که مسلم است رسانه‌های معاند همیشه تلاش می‌کنند، حضور را کم رنگ جلوه دهند حتی اگر حضور پررنگ باشد در صورتی که واقعیت همیشه خود را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قطعاً حضور پرشکوه مردم در انتخابات ضربه دیگری به پروپاگاندای رسانه‌ای و زمینه‌سازی‌های رسانه‌ای دشمنانی خواهد زد که می‌خواهند وضعیت کشور ما را نامناسب جلوه دهند در صورتی که باید بدانند مردم ایران مقاوم پای کار دین و انقلاب ایستاده‌اند و حرکت انقلابی خود را به سوی قله ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات