۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۶۴۹۵
امام جمعه سمنان:

دستگیری ریگی اقتدار ایران را در جهان به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی، به جهان ثابت کرده هیچ کشوری نمی‌ تواند اقتدار ایران اسلامی را زیر سؤال ببرد.
حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان، در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی، اقتدار ایران را در جهان به اثبات رساند و به جهان ثابت کرد که هیچ کشوری نمی تواند اقتدار ایران را زیر سؤال ببرد.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل غاصب با همدستی عربستان قصد داشتند با توسل به این گروهک ریگی، گروهی مانند طالبان را در ایران به قدرت برسانند.

حجت الاسلام عبدوس با بیان این‌که این شرور در شش سال گذشته بیش از 280 نفر را کشته و یا زخمی کرده است، اظهار داشت: سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل غاصب نیز در برابر نیروهای گمنام امام زمان‌(عج) نتوانستند کاری از پیش ببرند و سرانجام ریگی دستگیر شد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ساخت ناوشکن جماران از سوی متخصصان داخلی گفت: این ناوشکن نیز از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام عبدوس با بیان ویژگی های این ناوشکن افزود: ایران اسلامی امروز در تمام زمینه ها به سوی استقلال و اقتدار پیش می رود و دیگر نیازی به کشورهای بیگانه ندارد.

وی اظهار داشت: دشمنان بعد از انقلاب سعی کردند‌ اقتدار کشور را از بین ببرند؛ اما با تیزهوشی و درایت رهبری و وحدت و یکپارچگی مردم نتوانستند به این خواسته خود برسند./960/پ202/س

ارسال نظرات