۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۷۶۸۶۶
از سوی نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای صورت گرفت:

اعلام حمایت نمایندگان خانه ملت از مواضع رهبر انقلاب

خبر گزاری رسا ـ 212 نفر از نمایندگان خانه ملت با صدور و امضاء بیانیه ای از موضع گیری اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان منتخب مردم حمایت کردند.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا 212 نفر از نمایندگان خانه ملت با امضاء بیانیه ای از موضع گیری اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام حمایت کردند.

متن بیانیه نمایندگان بدین شرح است:

سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای محترم خبرگان بار دیگر توجه همگان را به وظیفه سنگین دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ میراث گرانقدر امام راحل ( ره) جلب کرد.

رهبر عزیز انقلاب در این سخنان با اشاره به ضرورت حفظ نظام و هدایت اسلامی آن، بر ضرورت جداسازی شفاف و صریح و مرز میان دوستان و دشمنان نظام تاکید فرمودند و با صراحت بیان کردند که کسانی که این مرزها را رعایت نکردند صلاحیت حضور در نظام اسلامی را از دست داده اند.

نمایندگان در ادام بیانیه خود آورده اند: ما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت قاطع از سخنان مقام معظم رهبری به معدود افرادی که هنوز مرز خود را با دشمنان انقلاب و ملت مشخص نکرده اند، هشدار می دهیم تا به آغوش ملت بازگردند و بدانند که مردم آگاه و فداکار ایران همان طور که در راهپیمایی های 9 دی و 22 بهمن نشان دادند در دفاع از انقلاب با هیچ کس مماشات و مدارا نخواهندکرد.

آنچه برای ملت اصل است و در درجه اول اهمیت قرار دارد حفظ انقلاب اسلامی و اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

نمایندگان در پایان اعلام داشته اند: کسانی که از ملت بریده اند و به دشمنان ملت پیوسته اند باید بدانند که مصاحبت و همراهی با کاروان انقلاب اسلامی را از دست داده اند مگر آن که از کج راهه ای که تاکنون طی کرده اند، به صراط مستقیم انقلاب اسلامی بازگردند. /955/د102/ج


ارسال نظرات