۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۷۷۹۵۱
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید اولویت امامان جمعه و جماعات باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان از ائمه جمعه و جماعت خواست مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن را اولویت های کارهای تبلیغی خود قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با هدف تبادل نظر در زمینه مسائل فرهنگی استان سیستان و بلوچستان گردهمایی ائمه جمعه استان روز گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان برگزار شد .

در این گردهمایی که امامان جمعه تشیع شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، با بیان اینکه امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران رویکرد فرهنگی است، اظهار داشت: در این خصوص وظیفه روحانیون بویژه امامان جمعه به عنوان کسانی که از فرهیختگی خاصی برخوردار هستند بسیار خطیر است.

وی، تأکید داشت: مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن باید از اولویت های امامان جمعه و جماعات باشد زیرا آنها هستند که با مراکز اعتقادی مردم مثل مسجد و مصلای سر و کار دارند .

عضو خبرگان رهبری، گفت: وحدت و یکپارچگی مردم استان سیستان و بلوچستان و جهت گیری هدفمند برای تعلیم و تربیت اسلامی از مهمترین اولویت های فرهنگی استان در سال آینده است .

وی، افزود: برنامه ریزی مسؤولان فرهنگی استان باید به گونه ای باشد که نیاز فرهنگی استان سیستان و بلوچستان را حداقل برای چند سال آینده تأمین کنند .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان و تأکید هیئت دولت بر رفع نیازمندیهای فرهنگی استانها و همچنین شروع دهه چهارم انقلاب با رویکرد فرهنگی، تصریح کرد: باید نیازمندیهای فرهنگی استان از هم اکنون در دستور کار قرار گیرد تا به هیئت دولت ارائه شود./940/پ202/ص
ارسال نظرات