۰۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۸۲۶۲
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

هم اندیشی روحانیان و مسؤولان دزفول برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین هم اندیشی روحانیان و مسؤولان شهر دزفول، با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین هم اندیشی روحانیان و مسوولان شهر دزفول، در سال جدید با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری در این نشست که با حضور جمعی از مسؤولان، اساتید، روحانیان وروشنفکران دزفولی مقیم سایر استانهای کشور و ساکن دزفول و درجهت برنامه ریزی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و سند توسعه این شهرستان همراه بود، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب همواره کلید راهگشای مسوؤلان در تمام مسائل بوده است.

وی بر لزوم تنظیم سیاست های راهبردی و برنامه ریزی در جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید و خاطرنشان کرد: مسوؤلان باید در طراحی امور و برنامه های خود در سال جاری از پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب مبنی بر همت مضاعف و کار مضاعف درجهت پیشرفت کشور، الهام گیرند.

همچنین در این نشست حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان و برنامه های یک ساله در راستای توسعه فرهنگی منطقه، بر ضرورت تامین برخی نیازمندی های منطقه تأکید کرد و افزود: باید در جهت بهبود امور فرهنگی این شهرستان توجه و مساعدت بیشتری از سوی مسوولان صورت گیرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه از اساتید حوزه و دانشگاه، محمدرضا سنگری نویسنده و پژوهشگر و حجت الاسلام بهجت از روحانیان دزفولی مقیم قم، در خصوص ضرورت وحدت و همدلی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همت مضاعف و کار مضاعف برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور سخنانی ایراد کردند.

همچنین در پایان محمدعلی دوایی فر، شهردار دزفول نیز گزارش از چگونگی سند توسعه این شهرستان و محورهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و راهبردی آن ارائه کرد.

گفتنی است، در این همایش بر ضرورت تشکیل کارگروههای تخصصی برای پیگیری تحقق عینی امور و تامین نیازمندیها در جهت توسعه و عمران اجتماعی و اقتصادی منطقه تاکید شد./945/پ202/ص
ارسال نظرات