۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۸۴۸۸
آیت الله نور مفیدی:

نامگذاری‌های سالانه رهبری نیازمند پیگیری‌ جدی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: نامگذاری هر سال‌‌ از سوی مقام معظم رهبری، تشریفات و سرگرمی نیست و اختصاص به یک سال ندارد.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدکاظم نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در نخستین جلسه شورای اداری گلستان در سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: نامگذاری ‌هر ساله از سوی مقام معظم رهبری، تشریفات و سرگرمی نیست و اختصاص به یک سال ندارد.

وی با بیان این که اگر در کشوری همت والا و مضاعف نباشد به جایی نخواهد رسید، افزود: ایران اسلامی با دارا بودن سابقه، قدرت و عظمت و خداپرستی خود اگر می خواهد به جایی برسد باید همت مضاعف و کار مضاعف مد نظرش بوده و مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه گرگان با بیان این که نباید نامگذاری سال های گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، خاطر نشان کرد: این سال ها همیشه باید مد نظر و مورد توجه باشد و نامگذاری این سال ها مختص به همان سال نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همت مضاعف یعنی ایران مرکز صادرات علم، فن و تکنولوژی شود، تصریح کرد: ما باید همت مان را به جایی ببریم که بازارهای جهانی را قبضه کرده و در بازارهای جهانی حضور یابیم.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که همت والا بدون انجام کارمضاعف به نتیجه نمی رسد، به مدیران ارشد استانی توصیه کرد: در سال جاری به مردم احترام بگذارند و کار امروز را به فردا واگذار نکنند.

وی رضایت مردم  را یکی از سرمایه های معنوی برای انسان دانست و با بیان این که خدمت بهتر و رضایت مردم را به دست آوردن از سرمایه های معنوی است، افزود: امسال همه ما باید در انجام وظیفه و خدمت رسانی به نظام مقدس اسلامی و مردم شادتر سال را آغاز کنیم و به خیرو خوشی به آخر برسانیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از شاخص های بهار را تجدید حیات طبیعت در جان دانست و افزود: قرآن کریم از این فصل و از این طبیعت برای یکی از مهمترین مسائل اعتقادی ما که مسئله معاد و رستاخیز است، استدلال می کند.
 
آیت الله نورمفیدی با قرائت آیه ای، یکی از نشانه های وجودی خداوند متعال را بی حرکت و حس مشاهده کردن زمین در فصل زمستان برشمرد و‌ با اشاره به عید باستانی ایرانیان، از آن به عنوان عید بازگشایی یاد کرد و افزود: این عید باید در فرهنگ ایرانیان برای همیشه بماند./950/پ202/س
ارسال نظرات