۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۰۴۷۳
امام جمعه خرمشهر:

تحریم اقتصادی علیه ایران، تاثیری بر اراده ملت نخواهد گذاشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر تحریم اقتصادی علیه ایران را حرکتی بی تاثیر در اراده آهنین ملت دانست.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدنبی موسوی امام جمعه خرمشهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تحریم های اقتصادی اظهار داشت: : تجربه نشان داده هر چه تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران بیشتر شود، نخبگان، دانشمندان و جوانان غیور ایرانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مصمم‌تر از پیش می‌شوند.

وی با بیان این که تحریم‌ها هیچ تاثیری بر اراده ملت بزرگ و معتقد ایران اسلامی ندارد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با زیر پاگذاشتن تحریم‌های بی‌خاصیت استکبار جهای برای برداشتن گام‌های جدی در مسیر خودکفایی تلاش جدی می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون انواع تحریم‌ها را تجربه کرده اما توانمندی‌های اقتصادی با این تحریم‌ها را در تمام زمینه‌ها تاثیری نشان نداده است؛ از این رو با وجود فشارهای اقتصادی علیه ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران از پیگیری اهداف بلند و تحقق سیاست‌های کلان خودش در عرصه‌های مختلف دست برنخواهد داشت.

امام جمعه خرمشهر همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تردد زائران عتبات عالیات عراق از مرز شلمچه اظهار داشت: مردم خوزستان مردم مهمان نوازی هستند و زائران عتبات عالیات عراق از بهترین مهمانان خدا هستند که باید مورد رسیدگی و توجه جدی قرار بگیرند.

حجت الاسلام موسوی ابراز اضافه کرد: از مسؤولان استانی و کشوری انتظار می رود تا همانطور که برای مرز مهران جهت زوار امکانات خوبی فراهم کرده اند، در خرمشهر و مرز شلمچه نیز امکانات مناسبی فراهم کرده تا زایران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از آن بهره‌مند شوند./945/پ202/ص

ارسال نظرات