۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۸۱۶۷۸
معاون پارلمانی صدا و سیما:

رسانه ملی توجه ویژه ای به منویات رهبری دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و پارلمانی صداو سیما گفت: رسانه ملی در راستای ارزش‌های اسلامی و خطوط مورد تأکید رهبری حرکت می‌کند.
حجت ‌الاسلام سيدرمضان موسوي‌ مقدم، معاون امور مجلس و استان‌ هاي صدا و سيما


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با اعیاد شعبانیه، 120 فرستنده تلویزیونی و اف ام و استودیوهای تولید و پخش رادیو ـ تلویزیونی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی امروز با حضور آیت الله مجتهدشبستری مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، معاون امور مجلس و پارلمانی صدا و سیما در سخنانی با بیان این‌که رسالت امروز رسانه ملی ترویج اخلاق و معنویت در جامعه است، اظهار داشت: صدا و سیما امروز در راستای شعائر اسلامی و خطوط تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که حرکت در مسیر اخلاق به نوعی مقابله با تحرکات ضداخلاقی رسانه های غربی است، گفت: امروز به اعتراف بسیاری از شخصیت‌های برتر جهانی، برنامه‌های رسانه ملی ایران اخلاقی و ارزشی است.

معاون امور مجلس و پارلمانی صدا و سیما با اشاره به رویکرد ضداخلاقی رسانه های گروهی غرب تصریح کرد: در حالی که در دنیا ارزش‌های ضد اخلاقی به عنوان عاملی برای جذب مخالفان استفاده می‌شود، در جمهوری اسلامی ایران از اخلاق و معنویت برای ترویج ارزش های متعالی منطبق بر فطرت آدمی استفاده می‌شود.

همچنین علی نواداد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: امروز 54 ایستگاه کم قدرت تک برنامه تلویزیونی، 19 ایستگاه با مبدل چهاربرنامه ای‌، 27 ایستگاه بافرستنده دو و سه برنامه ای‌، 9 مبدل تلویزیونی برای چهار برنامه و سه ایستگاه با فرستنده دو برنامه تلویزیونی به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: امروز در هشت روستای استان نیز سیستم اف ام چهار تا شش برنامه ای رادیو به بهره‌برداری رسید.

نواداد خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها‌، برای شبکه اول سیما 3/1 درصد، شبکه دوم 1/1درصد، شبکه سوم 1/4 درصد، شبکه چهارم 3 درصد، شبکه استانی 2 درصد، شبکه خبر 4/4 درصد، شبکه آموزش 8/4 درصد و شبکه قرآن سیما 2/7 درصد افزایش درصد پوشش جمعیتی محقق شد.

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی شبکه‌های هشت گانه اف ام به طور متوسط 4/5 درصد افزایش پوشش برنامه های رادیو را در استان شاهد خواهیم بود.

گفتنی است، 120 فرستنده تلویزیونی و اف ام و همچنین استودیوهای صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعتباری معادل 96 میلیارد و 250 میلیون ریالی با حضور مقامات استانی و کشوری به بهره برداری رسید./935/پ202/س

ارسال نظرات