۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۸۲۳۶۷
آیت الله حسینی بوشهری:

تهدید آمریکا و اسرائیل، یک ژست و سناریوی تبلیغاتی است/ ملت ایران از تهدید هراسی ندارند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را یک سناریو و ژست تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: شاید در حمله نظامی، شروع کننده آنها باشند، اما به طور قطع و یقین پایان این اقدام با آنها نخواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين سيد هاشم حسيني بوشهري، عضو جامعه مدرسين حوزه و نماينده مجلس خبرگان رهبري حجت الاسلام و المسلمين حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، از اعضای مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیش نویس کنگره آمریکا در حمایت از حمله نظامی رژیم غاصب اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران گفت: البته تهدیدات دشمنان را باید جدی تلقی کرد و کشور از همه جهات باید در آمادگی کامل باشد.

وی وحدت ملت را در خنثی سازی نقشه های دشمنان بسیار مؤثر عنوان و تاکید کرد: اگر دشمنان در بین ملت احساس تفرقه کنند، نسبت به نظام اسلامی طمع خواهند کرد و همه باید نسبت به این موضوع توجه کنند.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه صفوف متحد و یکپارچه ملت دژ مستحکم و استواری در برابر تهدیدات دشمنان است تاکید کرد: آمادگی همه جانبه دفاعی ملت جهت مقابله با نقشه های دشمنان امری ضروری است.

امام جمعه قم، با تحسین پیشرفت های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی، قابلیت های دفاعی کشور بسیار پیشرفت کرده است و دشمنان نظام اسلامی نیز از این امکانات و توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مطلع هستند.

آیت الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، افغانستان و عراق نیست تاکید کرد: تهدید و اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران به سادگی برای دشمنان تمام نخواهد شد و منافع متخاصمان را به خطر خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام نظامی آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران منافع آنان در منطقه خاورمیانه را به خطر خواهد انداخت تصریح کرد: درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایران و به راه انداختن جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران به سادگی برای آنان تمام نخواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: شاید در حمله نظامی، شروع کننده آنها باشند اما به طور قطع و یقین پایان این اقدام با آنها نخواهد بود.

وی تصریح کرد: البته دشمنان نظام اسلامی همواره از زبان تهدید و تطمیع استفاده کرده اند، از سویی جمهوری اسلامی ایران تهدید می کنند و از سویی دیگر ما را دعوت به مذاکره می کنند.

امام جمعه موقت قم، تحریم های دشمنان را علیه جمهوری اسلامی ایران بی اثر دانست و گفت: از دل همین تحریم ها بود که ملت ایران توانسته اند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابند و با دشمنان مقابله کنند.

آیت الله حسینی بوشهری، پیشرفت های نظامی، هسته ای، علمی و پزشکی جمهوری اسلامی ایران را موجب خشم دشمنان نظام دانست و افزود: با وجود همه محاصره ها و تحریم های اقتصادی، ملت ایران در زمینه ها و عرصه های مختلف پیشرفت های بسیاری کرده است و در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: من فکر نمی کنم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، دیوانگی کنند و دست به اقدامات و حمله نظامی بزنند و این گونه تحرکات و اقدامات را باید یک مانور و سناریوی تبلیغاتی عنوان کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: در عین حال ملت ایران باید هوشیار باشند، نیروهای مسلح نیز باید آمادگی همه جانبه خود را حفظ کنند و آحاد مختلف جامعه و مسؤولان و گروه ها صفوف خود را متحدتر کرده و اختلاف سلیقه ها را برای مقابله با دشمنان کنار بگذارند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات