۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۸۴۵۵۰

برگزاری کارگاه نقاشی و نماز ویژه کودکان در بخش حوزی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رساـ کارگاه نقاشی و نماز و مسابقه فرهنگی ویژه کودکان در بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از سوی حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.
برگزاری کارگاه نقاشی و نماز ویژه کودکان در بخش حوزی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
زهرا سپهری، مسؤول غرفه مدرسه علمیه کوثر قزوین، رشت، زنجان در نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که در این غرفه دو حوزه علمیه از قزوین و زنجان همکاری دارند، ابراز داشت: بیست و شش پایان نامه قرانی در موضوعات گوناگون مانند محبت ازدیدگاه قرآن و سنت، عدالت ازدیدگاه قرآن وسنت مورد بازدید قرار می گیرد.

وی معرفی کتاب های دینی مانند سرچشمه اندیشه و سیمای حجاب و عفاف در آیات و روایات را از دیگر فعالیت غرفه برشمرد و افزود: به علاقه مندان قرآنی سی دی تربیت فرزند از دیدگاه آیات و روایات را هدیه می دهیم.

مسؤول این غرفه با اشاره به این که در این غرفه دوکارگاه نقاشی و نمازهمراه با جایزه برای کودکان قرار داده ایم، گفت: دفترچه ای به کودکان داده می شود که نوشتن چهل حدیث همرا با رنگ آمیزی دفترچه برعهده آنان است و به افراد برتر جایزه داده می شود.

وی آثار خطی وتذهیب طلاب خواهر این دو مدرسه علمیه، خطاطی قرآن به صورت زنده درغرفه، طراحی و ساخت کعبه، معرق کاری، طرح ختم قرآن و نشان دادن آثار قدما مانند قرآن نفیس به خط احمد یار خان با قدمت دویست و نود سال گذشته را از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری غرفه معرفی کرد.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت هفده تا بیست و چهار و در ایام تعطیل از ساعت چهارده تا بیست و چهار در شب های ماه مبارک رمضان در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/ پ203/ص
ارسال نظرات