۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۶:۲۸
کد خبر: ۸۴۷۲۱

ارائه کتاب جدید مقتل الامام الحسین به سه زبان در نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری رسا ـ مقتل الامام الحسین(ع) جدید ترین اثرمجمع جهانی اهل بیت به سه زبان فارسی، عربی و ترکیه استانبولی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شد.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران
محمد سلطانی، مسؤول غرفه مجمع جهانی اهل بیت در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که 85 عنوان کتاب از سوی این مرکز در نمایشگاه مورد بازدید قرار گرفته است، گفت: در غرفه کتاب ها به چهل زبان دنیا مانند آلمانی، فرانسه، ترکی، اردو، فارسی، عربی،مالیو ترجمه شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر کتاب‌های برمحوریت اصول دین و شناخت معصومین است، ابراز داشت: توحید، معاد، نبوت، زن در قرآن، چهارده جلد زندگی انبیا، حیاه حضرت علی(ع)، شناخت پیامبر(ص) و شیعه در اسلام بخشی از عنوان های کتاب های ارایه شده است.

مسؤول اجرایی نمایشگاه در مجمع جهانی اهل بیت بروشور جنته البقیع، نرم افزار های رمضان، تلاوت قرآن و نورالاحکام و ماهانه گنجینه به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی که درباره زندگانی اهل بیت، معرفی جدیدترین آثارمجمع و معرفی یک چهره علمی، سیاسی شیعه است، در غرفه مورد بازدی قرار میی گیرد.

وی مقتل الامام الحسین(ع) را جدیدترین اثر مجمع جهانی اهل بیت دانست که به سه زبان فارسی عربی، و ترکیه استانبولی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شده است.

گفتنی است، بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت هفده تا بیست و چهار و در ایام تعطیل از ساعت چهارده تا بیست و چهار تا دهم شهریور در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/ پ203/ص
ارسال نظرات