۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۸۵۵۶۳
استاندار خوزستان:

آمریکا چهارمین شکست را در طرح سازش تجربه خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، مذاکرات سازش را، چهارمین شکست آمریکا عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی انجام مذاکرات هیچگونه تاثیر مثبتی در پی نخواهد داشت.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، در حاشیه راهپیمایی روز قدس اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در شرایط کنونی انجام مذاکرات هیچگونه تاثیر مثبتی در پی نخواهد داشت و آمریکا چهارمین باخت خود را متحمل خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: اکنون مذاکرات سازش در شرایط با عدالتی برگزار نمی‌شود؛ از این رو چهارمین باخت دولت آمریکای جنایتکار پس از باخت در عراق، افغانستان و تحریم علیه ایران را در مذاکرات سازش شاهد خواهیم بود.

حجازی افزود: طرف مذاکره کننده که در مذاکره سازش شرکت کرده پشتوانه مردمی ندارند و به عنوان نماینده دولت غیر قانونی در مذاکرات حاضر شده است و قطعا این مذاکرات با چنین شرایطی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: قدس قبله پیشین مسلمانان و کعبه مقصود آنهاست همانگونه که رسول معظم اسلام نزدیک به 17 سال به سمت این خانه همراه با مسلمانان نماز خواندند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه بیش از نیم قرن است که این مسجد در اشغال صهیونیست‌ها قرار گرفته و این سرزمین متعلق به همه چه یهودیان، مسیحیان، مسلمانان و ایمان آورندگان به خداست.

وی با بیان این که صهیونیست‌ها با رفتارهای غیرانسانی، قتل، غارت و ایجاد رعب و وحشت مسلمانان را از آن سرزمین راندند و افزود: در این میان یهودیان صهیونیست‌ که فاصله گرفته از دین و آیین حضرت موسی هستند با دو مشخصه تجاوزگری و اشغالگری شناخته می‌شوند.

حجازی تصریح کرد: حضور گسترده مسلمانان در صحنه حمایت از فلسطین و حمایت مادی و معنوی از مردم بی‌دفاع فلسطین مهمترین راه نجات مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی است.

وی ابراز داشت: برخی کشورهای اسلامی و سران کشورهای عرب منطقه نیز باید دست از کارهای نادرست خود بردارند و به جای حمایت از آمریکا و اسرائیل از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنند.

استاندار خوزستان، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در سال 58 گفتند اگر هر کس سطل آبی بریزد اسرائیل نابود می‌شود. معنی این جمله وحدت مسلمانان است و امروز تنها راه نجات فلسطین وحدت و اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین است./945/پ202/ص
ارسال نظرات