۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۸۸۳۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دشمنان به دنبال بحران هویت جوانان ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ترویج شبهات دینی و ایجاد بحران هویت میان جوانان حربه جدید دشمنان برای مقابله با اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل


به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی ادراه کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گسترش شبهات دینی و ایجاد بحران هویت را یکی از حربه ‌های تبلیغی دشمن ذکر کرد و گفت: دشمن می‌خواهد با به راه انداختن یک جنگ تمام عیار فرهنگی، اعتقادی و مذهبی به باورسوزی و اعتمادسوزی جامعه دامن بزند و زمینه چنین اندیشه ‌ای را در جامعه فراهم کند.

وی نیاز امروز بشریت را اخلاق‌‌گرایی و ارزش‌‌مداری ذکر کرد و افزود: در عصر فقدان ارزش‌ها و اخلاق آن‌چه باید مد نظر و ملاک قرار گیرد توسعه چنین مبانی انسان‌ساز است که همت همگانی را طلب می کند و در این زمینه وظیفه قشر فرهیخته جامعه بیش از پیش سنگین‌تر است.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به ویژگی های کار جمعی، گروهی و استفاده بهتر از خرد جمعی خاطر نشان کرد: در مقابله با هجمه های نرم دشمنان، تبلیغات اسلامی برنامه های مدونی دارند که برای پیشبرد هرچه بهتر این برنامه های باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود به خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز برای مقابله با جنگ نرم دشمنان در کنار رصد فرهنگی به سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ساماندهی تشکل‌ ها نیازمند هستیم که در این ارتباط تبلیغات اسلامی می‌تواند نقش اصلی را ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم و استقبال پرشور مردم این دیار از ایشان افزود: استقبال گرم مردم اردبیل از رییس جمهور و استقبال پرشور مردم قم از مقام معظم رهبری نشان از پایبندی کامل این ملت به نظام و رهبری است که خنثی شدن توطئه های دشمنان را نشان می دهد./935/د102/س

ارسال نظرات