۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۸۹۱۷۵

نخستین دوره پودمانی کوتاه مدت تربیت مبلغ در گرگان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره پودمانی کوتاه مدت تربیت مبلغ گلستان امروز در گرگان آغاز به کار کرد.
دوره تربيت مبلغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره پودمانی کوتاه مدت تربیت مبلغ گلستان که در گرگان برگزار شد، تبلیغ دین مبین اسلام در سطوح مختلف جامعه را ضرروی دانست و گفت: برای تحقق این مسأله مهم نیازمند مبلغانی هستیم که بتوانند ارزش های اسلامی را در میان مردم نهادینه کنند.

وی آموزش افرادی که می خواند ارزش های دینی و اسلامی در جامعه نهادینه کنند را مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز برای توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای نیازمند آموزش نیروها در هر بخشی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که فضا و شرایط امروز جامعه با چند سال قبل بسیار متفاوت است، ادامه داد: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی، نگرش ها نیز تغییر کرده است که وظیفه مبلغان عرصه دینی را سخت می کند.

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: برای نسل جدید و نو آموزش واجب است و با راه حل گذشته نمی توان آینده را ساخت بلکه با راه حل جدید باید برای آینده برنامه ریزی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اطلاعات به روز در حوزه های مختلف را نیاز ضرروی یک مبلغ دانست و خاطرنشان کرد: نسل امروز جامعه به راحتی قانع نمی شوند و باید برای سؤوال های آنها پاسخ های منطقی بیاوریم.

وی با بیان این که یک مبلغ در چنین شرایطی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، افزود: با توجه به گسترش شبهات و خرفه در سطح جامعه مبلغان با هوشیاری کامل ضمن شناسایی این بدعت ها پاسخ مناسبی برای مقابله آن داشته باشند.

حجت الاسلام ولی نژاد در پایان سخنان خود به اشاره به این که امروز همه تلاش دشمنان برای تضعیف جامعه دینی به کار گرفته شده است، ادامه داد: روحانیت باید مردم به ویژه نسل جوان جامعه را از توطئه های مختلف دشمن آگاه کند./950/پ202/الف
ارسال نظرات