۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۸۹۴۶۶
رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

شکستن ابهت آمریکا در 13 آبان نقطه شروع سرنگونی نظام سلطه بود

خبرگزاری رسا - رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: امروز دانشجویان معتقد هستند، که شکستن ابهت آمریکا در 13 آبان 58 نقطه شروع سرنگونی نظام سلطه بود.
تسخير لانه جاسوسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، عباس بایرامی، رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان، امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت سالروز فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که فتنه سال 88 این انقلاب را واکسینه کرد، اظهار داشت: بعد از جریان فتنه سال گذشته شاهد بودیم که چگونه مردم با حضور خود در 13 آبان و نهم دی معنای واقعی حمایت از نظام را نشان دادند.

وی با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول سی سال گذشته همواره حمایت همه جانبه خود از نظام اسلامی را به دنیا نشان دادند، افزود: مردم ایران زمانی که کشور را در خطر می بینند با همه قوا در صحنه حاضر می شوند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: جریانی هدفمند در کشور وجود دارد که تلاش می کند حضور دانشجویان در راهپیمایی را بدون ضرورت و کمرنگ جلوه دهد.

بایرامی گفت: کسی که تحلیلی اشتباه از جامعه، به خصوص جامعه دانشجویی داشته باشد، به ور یقین خودش به گمراهی می رود و از مسیر حرکت مردم و جامعه دانشجویی دور می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان معتقدند که شکستن ابهت آمریکا در 13 آبان نقطه شروع سرنگونی نظام سلطه بود که آثار آن در حال حاضر در حیاط خلوت آمریکا و در بخش‌های مختلفی از اروپا و خاورمیانه مشاهده می شود.

بایرامی با اشاره به این که 13 آبان واقعه ای خودجوش و برآمده از متن مردم بود که نشان از این موضوع دارد که تنها راه دستیابی به حقوق مستضعفان مذاکره نیست، گفت: بلکه تنها راه ان مقاومت و استقامت است، همان کاری که حزب الله لبنان به وسیله آن به پیروزی رسید.

وی با اشاره به 13 آبان سال 58 که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، اظهار داشت: صبر و استقامت، روحیه شهادت طلبی و تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) از جمله عواملی بود که نوجوانان و جوانان را به موفقیت رساند.

بایرامی دانشجویان را پیش قراولان حرکت‌های ضد استکباری توصیف کرد و گفت: این حرکت‌ها معنای عمیقی دارد که نشان دهنده شناخت ابعاد گوناگون انقلاب از سوی نوجوانان و جوانان است./950/پ202/الف

ارسال نظرات