۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۰۷۵۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ترویج ارزش های دینی بهترین راه مقابله با توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات جوانان ایران اسلامی، ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ و ارزش های دینی و اسلامی در سطوح مختلف جامعه با توطئه های نرم دشمنان مقابله کنیم.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی که به میزبانی مازندران روز گذشته در ساری آغاز به کار کرد، گفت: برگزاری جشنواره آواها و نغمه های آسمانی مایه ترقی بیش از پیش مساجد می شود، زیرا در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون مقابله با جنگ نرم دشمنان، برپایی چنین جشنواره هایی می تواند جامعه را از هرگونه حربه ها مصون دارد و در سال همت مضاعف و کار مضاعف شاهد تلاش نیروهای مسجدی خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره ها با موضوع دینی آن را حاصل برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به جوانان و مسجد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد وظیفه تبدیل سخت افزاری مساجد را به نرم افزاری دارند. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود بر لزوم فعالیت مستمر و روز افزون مساجد در عرصه های علمی، فرهنگی و هنری تأکید کرد و ادامه داد: با اجرای فعالیت های دسته جمعی در گستره ملی و بین المللی سبب اتحاد و انسجام اهالی مسجد شده و تلالوی درخشان آن را در پهنه جهان اسلام پررنگ تر از گذشته می کند و بهترین راه مقابله با جنگ نرم نظام سلطه است. 

حجت الاسلام ابراهیی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات جوانان ایران اسلامی، ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ و ارزش های دینی و اسلامی در سطوح مختلف جامعه با توطئه های نرم دشمنان مقابله کنیم.

وی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بهترین نهاد برای گسترش و بسترسازی برای شناخت جوانان دانست و افزود: اگر جوانان باورمندانه و با شناخت، دین را بپذیرند به طور یقین موجب جذبه آنها به دین بیشتر می گردد.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: دین در همه زوایای زندگی فردی رسوخ پیدا کرده و بسیاری از چالش ها و زمینه بستر گناه را کاهش می دهد و اگر گناهی هم انجام شود، توان ایستادگی و مقابله با آن را، فرد پیدا می کند و جهان را محضر خدا می داند و در محضر خدا گناه نمی کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشا کرد: از 27 استان در سطح کشور 126 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری مرحله اول ده گروه تواشیح و 12 گروه سرود انتخاب و به این جشنواره راه یافتند.

گفتنی است، ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی از روز گذشته به میزبانی مازندران در ساری آغاز به کار کرد و امروز به کار خود پایان داد./950/پ202/الف
ارسال نظرات