۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۱۱۸۴
فردا؛

گردهمایی بزرگ مبلغان شهرستان رشت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با در پیش بودن ایام عزاداری سالار شهیدان همایش بزرگ مبلغان شهرستان رشت فردا در مرکز استان گیلان برگزار می شود.
گردهمايي روحانيان
حجت الاسلام محمد پور شعبانعلی، ربیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و نیز در پیش بودن عزاداری سالار شهیدان گردهمایی بزرگ مبلغان شهرستان رشت، صبح فردا در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می شود.

وی هم اندیش با موضوع ولایت، تبیین آسیب های فرهنگی و دینی را از جمله اهداف این همایش برشمرد و افزود: شیوه های پرداخت مبلغان به منابع فرهنگی و راهکار های جذب جوانانبه فعالیت های مساجد و هیأتی از دیگر اهداف این همایش است.

رییس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به درجریان بودن طرح هدفمندی یارانه ها و احتمال برنامه های تحریک آمیز غرب علیه این طرح ملی، اذعان کرد: شیوه های تبیین موضوع هدفمند کردن یارانه ها از مهم ترین اهداف برگزاری همایش مبلغان شهر ستان رشت است.

حجت الاسلام پور شعبانعلی در پایان تصریح کرد: مبلغان و وعاظ باید به ابزار های روز تبلیغ مجهز بوده و با آسیب های تهدید کننده هویت اسلامی و انقلابی جوان ایران آشنا باشند.

گفتنی است، گردهمایی بزرگ مبلغان شهرستان رشت، صبح فردا با سخنرانی استاندار گیلان در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات