۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۹۴۲۱۱
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حماسه 9دی، جلوه گاه دفاع ملت از ارزش های انقلابی و دینی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حماسه ملت ایران در نهم دی ماه سال گذشته را میدان ابراز وفاداری و دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی توصیف کرد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد هاشم حسيني بوشهري، عضو جامعه مدرسين حوزه و نماينده مجلس خبرگان رهبري 1/ آيت الله حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه سال 88، حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی این روز را نشانه بصیرت و هوشمندی ملت قهرمان ایران دانست و از آگاهی و فراست همه جانبه مردم قدردانی کرد.

وی با اشاره به ابعاد حضور ملت در نهم دی ماه، تاکید کرد: حرکت ملت ما در سراسر کشور در نهم دی ماه، نشانه آگاهی، شعور بالای سیاسی و بصیرت آنان در مقابل توطئه های دشمنان بود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: این حرکت خودجوش ملت ایران نشان داد که هرگاه احساس وظیفه کنند به صحنه می آیند و از ارزش ها و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حماسه نهم دی ما را دارای پیام های متعددی دانست و بیان داشت: این حضور پیام روشنی به دشمن می دهد که مردمی که بعد از گذشت سه دهه همه ناملایمات را تحمل، جنگ را اداره و در برابر تحریم های دشمنان ایستادگی کرده اند، از این به بعد نیز در هر صحنه و عرصه ای که نیاز باشند حضور خواهند یافت.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: ملت ایران بارها نشان داده است که هر تهدید و توطئه ای از ناحیه دشمن طراحی شود، با هوشیاری مردم و انجام وظیفه و بصیرت همه توطئه ها را خنثی می کنند و در مقابل آن می ایستند.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: حرکت خودجوش مردم در نهم دی ماه این پیام را برای دشمنان انقلاب داشت که ملت با تمام وجود از ارزش های دینی و آرمان های انقلاب اسلامی حراست می کنند.

وی بیان داشت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بعد از این حرکت احساس شکست واقعی کردند، فهمیدند هیچ پایگاهی در بین ملت ندارند و باید در تصورات خود تجدید نظر کنند.

وی بیان داشت: دشمنان فهمیده اند که ملت ایران هوشیار و بیدار است و همواره تا پای جان از ارزش های دینی و انقلابی حراست می کنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امیدواریم ملت ما از این به بعد نیز همیشه در صحنه حضور داشته باشد و خط و نشانی که دشمن می کشد را شناسایی و بجا و به موقع از خود عکس العمل نشان دهند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات