۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۹۵۴۴۱
به مناسبت میلاد امام کاظم؛

ویژه نامه اینترنتی کوه صبر و تقوا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه اینترنتی«کوه صبر و تقوا»‌،‌ به مناسبت میلاد حضرت امام موسی کاظم(ع)، از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.
ولادت حضرت امام موسي الکاظم(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه نامه اینترنتی کوه صبر و تقوا دربردارنده محتوای مختلفی همچون کتابخانه، فایل های صوتی و مداحی، ویژه نامه های پیشین، تصاویر ویژه، پیامک و شعر است.

کتابخانه امام کاظم(ع)، جلوه ای از شخصیت بی نظیر امام موسی کاظم(ع)، گوشه ای از معجزات امام هفتم شیعیان، برآورده شدن حوائج شیعیان توسط امام کاظم(ع)، شخصیت منافقانه هارون الرشید، سخاوت و بخشندگى امام کاظم(ع) و شجاعت و استقامت امام کاظم(ع) بخشی از مطالب این ویژه نامه اینترنتی است.

همچنین، امام شکیبایی، امام صابران، کلیددار حوائج و قبله حاجات عناوین ویژه نامه های مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در سال های پیشین است.

در بخشی از این ویژه نامه اینترنتی می خوانیم:« امام کاظم علیه السلام در زمان خود به علم و تقوا و زهد و دیانت و عبادت، شهرت داشت تا جایی که این ابن ابی الحدید معتزلی درباره ایشان می نویسد: «فقاهت، دیانت، عبادت، بردباری و شکیبایی همه در آن حضرت جمع بود.»

«امام جعفر صادق علیه السلام بر علم فرزندش موسی بن جعفر گواهی داده و فرموده است: اگر از این پسرم درباره آنچه در مصحف (قرآن) وجود دارد بپرسی به یقین عالمانه پاسخت می دهد. و نیز فرموده است: حکمت فهم، سخاوت و دانش امور دینی مردم که در آن گرفتار اختلاف و سردرگمی شده اند نزد اوست. عالمان دانش های فراوانی در عرصه دین و غیر دین از آن حضرت نقل کرده و در میان محدثان به «عالم» شهره یافته بود. مفید می گوید: مردم روایات بسیاری از ابوالحسن موسی نقل کرده اند او فقیه ترین مردم زمان خود بود»./919/پ203/ع

ارسال نظرات