۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۹۷۲۳۰
با حضور 350 ناشر؛

نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان 17 تا 23 بهمن با حضور 350 ناشر در ساری خبر داد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روز گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان 17 تا 23 بهمن در ساری خبر داد.

وی با بیان این که نمایشگاه کتاب مازندران با 400 غرفه و حضور 350 ناشر در ساری برگزار می شود، افزود: 700 ناشر برگزاری حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند.

حجت الاسلام ابراهیمی از تخفیف 40 درصدی برای این نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: 20 درصد تخفیف‌ها از سوی ناشران، 10 درصد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ده درصد نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران اعمال می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزاری نمایشگاه های کتاب را در جهت رشد فرهنگی استان تأثیر گذار خواند و ادامه داد: باید همه توان خود را جهت نهادینه کردن فرهنک کتابخوانی در جامعه به کار گیریم.

وی با تاکید بر این که نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 19 عصر میزبان علاقه مندان است، خاطرنشان کرد:  ایستگاه نقاشی، سرای قلم، قصه‌گویی و برگزاری جشن‌های عصرانه به مناسبت دهه مبارک فجر برای بازدیدکنندگان از بخش‌های جنبی این نمایشگاه است. 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره مطبوعات استان با نام شهدای رسانه در ساری خبر داد و گفت: این جشنواره با نام‌های شهید افشار، ساجدی، تبریزی، قریب و لقمانی 16 بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تدوین دانشنامه مازندران، گفت: این دانشنامه که در ده جلد است به صورت تصویری و کتاب در مرحله برنامه ریزی و بررسی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره نیز با اکران هشت فیلم، بیست و چهارم تا بیست و هشتم بهمن در شهرهای ساری و آمل برگزار خواهد شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات