۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۹۷۵۴۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مقابله‌گر با مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مقتدر جهان محسوب می‌شود که در مقابل مستکبران ایستاده و یاری‌گر حق‌طلبان دنیا است.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت در خصوص نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های دینی و فرامین پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و اهل بیت‌(ع) پایه ریزی شد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از سال‌ها پیش مبارزه خود با رژیم ستمشاهی را آغاز کرد.

وی افزود: روحانیت مبارز در مقابل طاغوت زمان با پیروی از بنیانگذار کبیر انقلاب به عنوان مرجع تقلید جهان تشیع نقش بسزایی در این میدان ایفا کرد.

حجت الاسلام گلمیرزاده با تشبیه نقش روحانیت برای جامعه به عنوان طبیب و چشم انسان تصریح کرد: برای سلامت روح و معنویت جامعه بشری حضور روحانیان در صحنه ها ضروری و این نقش در آن زمان به درستی دیده و اعمال شد، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس نیز روحانیت پیشرو در دفاع از جامعه اسلامی بودند و امروز نیز در هر جا که احساس نیاز شود آماده خدمت به نظام اسلامی هستند.

مسؤول دبیرخانه ستاد رسیدگی به امور مساجد استان گیلان خاطرنشان کرد: یکی از روش های حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ما انتقال فرهنگ و آموزه های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلابیونی است که در شکل گیری این نظام در خط مقدم حضور داشتند و اگر نقش امام راحل در سطح بین المللی و پیروی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس از امام راحل به درستی برای نسل امروز تبیین شود به یقین با انتقال این فرهنگ عظیم انقلاب اسلامی از همه گزندهای دشمنان در امان خواهیم ماند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: قرآن محور انقلاب اسلامی ایران است و رمز پیروزی و قدرت گرفتن هر روز این انقلاب در 32 سال، اتکا به قرآن کریم است، انقلاب اسلامی زیر لوای قرآن و اهل بیت‌(ع) که دو امانت بزرگ پیامبر عظیم الشأن ما هستند آغاز شد و با همین فرهنگ حرکت می کند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که از چنین فرهنگ غنی و قدرت قرآن و اهل بیت(ع) برخوردار است و از نقش رهبری بهره مند می‌شود و تا زمانی که اطاعت از قرآن و رهبری در راس امور ما قرار دارد بر همه دشمنان پیروز هستیم که با عنایت حق تعالی در ایران تبعیت از مقام معظم رهبری با عمل به قرآن بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام گلمیرزاده خاطرنشان کرد: تنها شعار الله اکبر مهم‌ترین حربه در مقابل دشمن است 32 سال با همه تهدیدها و محاصره‌ها به وسیله همین شعار توحیدی ایران اسلامی به اقتدار و قدرت الهی به عنوان قدرتمندترین کشور اسلامی مطرح شده است.

این کارشناس فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز کشور متعلق به مردم است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مقتدر جهان محسوب می‌شود که در مقابل مستکبران ایستاده و یاری‌گر حق‌طلبان دنیا است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان خطاب به دشمنان نظام و انقلاب بیان داشت: مردم ما با هوشیاری نسبت به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و نظام وفادار هستند و تبلیغات و سخنان دروغین شما راه به جایی نخواهد برد./950/ت302/س
ارسال نظرات