۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۹۸۹۱۶
فرمانده سپاه قم:

روحانیان پیشتاز دفاع مقدس و پرچمدار انقلاب اسلامی بوده و هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، از روحانیان به عنوان هادیان مصلح جامعه یاد کرد و گفت: روحانیان در دفاع مقدس پیشتاز و در عرصه حراست از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های دینی نیز پرچمدار بوده و هستند.
روحانیان پیشتاز دفاع مقدس و پرچمدار انقلاب اسلامی بوده و هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم، روز چهارشنبه در دیدار آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، خیزش بیداری اسلامی عربی در جهان و خاورمیانه را از ابعاد مختلف قابل بررسی دانست.

مهدوی نژاد با بیان اینکه موج این بیداری فراگیر به برکت انقلاب اسلامی و خون های پاک شهدا است، گفت: امروز به برکت تاثیر انقلاب اسلامی ملت های مختلف دنیا بیدار شده اند و در برابر مستبدان به قیام و مبارزه برخاسته اند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی استان قم در اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: شهدای روحانی در روزهای غربت و تنهایی اسلام و قبل از انقلاب اسلامی مردانه و با صلابت تمام ایستادند و همچون ستارگانی درخشیدند.

فرمانده سپاه قم ابراز داشت: شهدای روحانی راه را به ما نشان دادند تا گمراه نشویم، این بزرگان در روزهای تعیین کننده دفاع مقدس به عنوان پیشگامان جبهه حق وارد عرصه و صحنه شدند و دوباره راه را به رزمندگان نشان دادند.

وی با بیان اینکه روحانیان پیشتاز دفاع مقدس و پرچمدار انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های دینی بوده و هستند، گفت: ما همیشه مدیون شهدا بوده و هستیم و نباید رسالت خود را در قبال پاسداری از خون های پاک شهدا فراموش کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم تصریح کرد: به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار ایستاده و در عرصه های مختلف نیز دستاوردهای بسیاری را بدست آورده است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات