۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۸۹۱۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تقویت فرهنگ عفاف عامل مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های نرم استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به تلاش دشمنان نظام اسلامی در تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان اشاره کرد و گفت: تقویت معنویت و بصیرت سد محکمی در برابر توطئه های نرم استکبار است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب استان در تنکابن در جمع خبرنگاران، با اشاره به حدیثی از امام صادق‌(ع) گفت: عفت و پاکدامنی باید در همه شؤونات زندگی انسان به ویژه در آثار، رفتار، کلام، پنهان و آشکار، انسان باید وجود داشته باشد.

وی افزود: انسان باید بداند خداوند متعال در همه لحظات بر افعال و اعمال او نظارت دارد که این مسأله سبب دوری از گناه و معصیت می‌شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به توجه ویژه دین مبین اسلام به عفاف و حجاب‌‌ تصریح کرد: دین اسلام توجه ویژه‌ای به شخصیت و جایگاه زنان دارد که تأکید بر اهمیت عفاف و حجاب در بانوان به همین دلیل است.

وی، تقویت فرهنگ عفاف و حجاب را سبب خنثی شدن توطئه های نرم دشمنان دانست و ادامه داد: امروز استکبار جهانی تلاش می کند با گسترش خرده فرهنگ‌های غربی اعتقادات دینی نسل جوان کشورمان را سست کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه در کشورهای غربی زن به عنوان ابزاری برای منافع شخصی افراد و قدرت‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: این در حالی است که دین مبین اسلام ارزش بسیار زیادی برای مقام زن در نظر گرفته است.

وی با اشاره به این که دنیای امروز غرب هیچ توجهی به مقام و جایگاه زنان در کشورهای خود ندارند، خاطرنشان کرد: زن امروز در این کشورها وسیله تجارت و بازاریابی قرار گرفته است که این نهایت پایین آوردن جایگاه زن است.

حجت الاسلام شکریان، عفاف و حجاب را زیبایی زنان جامعه دانست و ادامه داد: امروز بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی برای زنان دیگر کشورهای جهان هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: رویکرد فرهنگی در ترویج این فرهنگ اصیل اسلامی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید براین که برای نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند مشارکت عمومی هستیم، بیان داشت: همه دستگاه‌های دینی و فرهنگی باید به صورت واحد و هماهنگ در جهت تحقق واقعی این فرهنگ اصیل گام بردارند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در منطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها سبب ترویج فرهنگ عفاف در جامعه خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز همه توان دشمنان نظام اسلامی در حوزه فرهنگی خلاصه شده است، بیان داشت: استکبار جهانی با ابزار فرهنگی تلاش می کند تا اعتقادات دینی نسل جوان جامعه ما را تضعیف کند.

وی تقویت معنویت و بصیرت را دو عامل مهم در جلوگیری از نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه دینی و فرهنگی مناسب این دو اصل مهم را در جامعه تقویت کنیم./950/پ202/س
ارسال نظرات