۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۲۶۲
آیت الله طبرسی:

خبرگان ملت نشان دادند انقلاب اسلامی برای آنها از هر چیز دیگری با ارزش‌تر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با وجود تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای ملتهب جلوه دادن فضای مجلس خبرگان، اما بزرگان این مجلس نشان دادند تحت تأثیر برخی حرف ها و اظهار نظرهای حاشیه ای قرار نمی گیرند.
آيت الله نور الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، به برگزاری نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در تهران اشاره کرد و با بیان این که انتخابات هیأت رییسه این مجلس در فضایی کاملاً آرام و صمیمی برگزار شد، گفت: با وجود تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای ملتهب جلوه دادن فضای مجلس خبرگان، اما بزرگان این مجلس نشان دادند تحت تأثیر برخی حرف ها و اظهار نظرهای حاشیه ای قرار نمی گیرند.

وی به برخورد کریمانه و اخلاق سیاسی اعضای مجلس خبرگان رهبری به ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله مهدوی کنی اشاره کرد و افزود: این دو شخصیت که از افراد تأثیر گذار این انقلاب هستند نشان دادند ذره ای حب ریاست و قدرت در آنها وجود ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین از اقدام آیت الله هاشمی رفسنجانی در نحوه برخورد با کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: اقدام آقای هاشمی در مقدم دانستن آقای مهدوی کنی بر خود در انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری حرکت شایسته ای بود که بیشتر در بزرگان دیده می شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که این گونه حرکت ها در گذشته میان فقها و بزرگان دینی مرسوم بود، تصریح کرد: معمولاً بزرگان و مراجع دینی به منظور احترام به جایگاه یک مرجع دینی دیگر از جایگاه خود می گذرد و او را مقدم می شمارد که یاد آن اقدامات ماندگار بزرگان دینی ما در انتخابات رییس مجلس خبرگان زنده شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را برای رقابتی جلوه دادن انتخابات ریاست مجلس خبرگان و دعوای بین خبرگان به کار گرفته بودند، تصریح کرد: اما همه تلاش های دشمنان داخلی و خارجی علیرغم تبلیغات منفی با هوشیاری و بزرگ منشی علمای کشور خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به این که علیرغم تلاش دشمنان، انتخاب رییس و هیأت رییس مجلس خبرگان رهبری در فضایی کاملاً غیر رقابتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این انتخابات نشان داد که خبرگان، انقلاب و نظام برای آنها از هر چیز دیگری اولی تر و با ارزش تر است.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود، تهمت، افتراء و فحاشی را سبب متزلزل شدن فضای کشور دانست و گفت: پرداختن به این گونه مسائل سبب از بین آرامش و امنیت در کشور می شود که باید به طور جدی از ان پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که نباید شأن نظام اسلامی را بر یک سری حرف های بیهوده زیر سؤوال برد، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک الگوی ارز برای دیگر کشورهای اسلامی است و این جایگاه را در دنیا متزلزل کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به تلاش سی ساله نظام سلطه برای براندازی انقلاب ملت ایران، گفت: تا زمانی که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در صحنه حضور داشته باشند، همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان نقش برآب است.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های داخلی و خارجی به عنوان یک الگو مطرح است، گفت: همه ملت های مسلمنان دنیا ایران اسلامی را الگوی پیشرفت خود قرار داده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تحولات اخیر در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز موج اسلام خواهی همه منطقه را فرا گرفته و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است./950/پ202/ع

ارسال نظرات