۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۰۷۸
آیت الله حسینی بوشهری:

موضع گیری های بی جهت و نسنجیده سوژه سازی برای دشمنان و معاندان است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد از برخی موضع گیری های بی جهت و نسنجیده مسؤولان، تاکید کرد: موضع گیری بی جهت باعث سوء استفاده دشمنان و معاندان نظام اسلامی می شود.
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، از اعضای مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر پنج شنبه در دیدار مسؤولان کمیته امداد، با قدردانی از فعالیت های این نهاد مقدس، تاکید کرد: با گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات گسترده ای از سوی کمیته امداد به فقرا و مستمندان انجام شده است که این مساله جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی و اقدام امام راحل، کمیته امداد فقرا و مستمندان را تنها نگذاشته و خدمات بسیار خوبی به جامعه هدف ارائه کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مسؤولان این نهاد مقدس و خدمت رسان نیز از ابتدا تاکنون همواره خیرخواه و دلسوز نظام مقدس اسلامی بوده اند و در صراط مستقیم حرکت کرده اند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: دولت نیز تاکنون حمایت های بسیار خوبی از کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام داده است که این مساله نیز جای قدردانی دارد.

وی در ادامه سخنان خود موضع گیری سنجیده را ضروری ترین مساله برای حفظ انقلاب اسلامی در شرایط کنونی دانست و تاکید کرد: موضع گیری ما به گونه ای نباشد که زمینه سوء استفاده دشمنان و معاندان را فراهم کند و همه باید به این مهم توجه کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری موضع گیری نسنجیده را سوژه سازی برای دشمنان نظام ارزیابی کرد و ابراز داشت: مسؤولان باید در رفتار، گفتار و موضع گیری های شان دقت کنند، چراکه سخن و موضع آنان در جامعه اثرگذار است و اگر خدایی ناکرده سخنی در جهت تضعیف نظام گفته شود به یقین مشکلاتی را ایجاد می کند.

استاد حوزه علمیه قم توجه رسانه های گروهی را به این نکته مهم ارزیابی و تاکید کرد: رسانه ها و روزنامه ها وقتی بر اساس منطق دین سخن و مطلب بیان کرده اند، اثرگذار بوده، اما زمانی که سمت و سوی دیگری پیدا کرده، بهانه به دست دشمنان نظام داده است.

وی با اشاره به حدیثی،بیان داشت: اگر کسی بخواهد طریق غیر حق را دنبال کند و بخواهد در برابر حق به عناد و لجاجت بپردازد، نه تنها به نتیجه نمی رسد بلکه در فضای جامعه بی اعتبار و بی ارزش می شود.

آیت الله حسینی بوشهری تاکیدکرد: دست و پا زدن های بی جهت و موضع گیری های نسنجیده نه تنها این افراد را به مقصود نخواهد رساند، بلکه باعث بی اعتبار شدن و سست شدن آنها در فضای عمومی جامعه خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات