۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۶۶۵
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبرد؛

فعالیت 3هزار رابط نذورات برای کمک به ساخت ایوان حرم علوی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار داشت: 3 هزار رابط نذورات در شهرستان‌ها برای کمک به ساخت ایوان طلای حرم مطهر امام علی (ع) در حال فعالیت هستند که تا پایان سال 90 این تعداد باید به 10 هزار رابط خواهد رسید.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي، نماينده ولي فقيه در سپاه وليعصر خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، صبح امروز در همایش ستاد عتبات عالیات شهرستان شوشتر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده ماهانه باید از طرف ستاد عتبات عالیات خوزستان برای بازسازی ایوان طلای حرم علوی 550 میلیون تومان هدایا جمع اوری شود و خوزستان در این به اره از برنامه ریزی‌ها پیشی گرفته است.

وی با بیان این که خوزستان بیش از 750 میلیون تومان از تعهد خود در تامین هزینه بازسازی و مرمت ایوان طلای حرم امام علی (ع) را عملی کرد، ابراز داشت: در ابتدای تعهد این استان در قبال مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم امام علی (ع) به علت نبود سرعت و دقت در انجام کارها و نبود نظم در انجام امور، فعالیت‌های این ستاد به کندی انجام می‌شد، ولی 8 ماه گذشته کارکنان با نظارت، کنترل و برنامه‌ریزی فعالیت خود را به طور جدی آغاز کردند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با اشاره به اینکه بازسازی ایوان طلای حرم علوی به دلیل اعتبار بسیار زیاد از طرف هیچ استانی پذیرفته نمی‌شد، گفت: به دلیل ارادت بسیار زیاد مردم خوزستان این وظیفه از طرف ستاد عتبات عالیات خوزستان پذیرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی درباره ساخت ایوان طلای حرم علوی بسیار ضروری است، افزود: در مرحله نخست اطلاع‌رسانی و تبلیغات با راه‌اندازی تشکیلات، ستادهای مربوطه در ادارات، شرکت‌ها، نهادها و حضور رابطان نذورات، مرکز در سطح شهرستان‌ها و شش شرکت و اداره عمده همچون اداره آموزش و پروش، شرکت نفت و شرکت ملی حفاری نیز از داوطلبان همکاری با ستاد بودند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش و همت مضاعف در مرحله نخست چهارصد میلیون ریال، در مرحله دوم ششصد میلیون ریال و در مرحله سوم یک میلیارد و دویست میلیون ریال در هر ماه به حساب ستاد بازسازی واریز شده است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، با اشاره به کمک‌های انجام شده از طرف مردم خوزستان برای بازسازی ایوان طلای حرم علوی خاطرنشان کرد: تاکنون با وجود فراز و نشیب‌های مختلف، با سه ماه فعالیت جدی 281 میلیون تومان وجه نقد و هفت کیلو و 428 کیلوگرم طلا و در مجموع 371 میلیون تومان پول و طلا و 350 تن سیمان به تهران ارسال شده است.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: وجوه نقدی و غیرنقدی دریافت شده، از کمکهای مردمی، نهادها و سازمان‌های غیردولتی بوده است و این ستاد از دستگاه دولت برای این امر استفاده نمی‌کند؛ 3 هزار رابط نذورات در شهرستان‌ها در حال فعالیت هستند که تا پایان سال 90 این تعداد باید به ده هزار برسد تا جوابگوی نیازها باشد./9455/پ202/ص
ارسال نظرات