۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۱۴۱
با سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر آموزش و پرورش؛

پنجمین همایش سالانه همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر آموزش و پرورش، از برگزاری پنجمین همایش سالانه ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با حضور آیت الله مقتدایی و وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
ستاد همكاري حوزه و آموزش و پرورش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی ذوعلم دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، روز یکشنبه در نشستی خبری با حضور خبرنگاران، گفت: پنجمین همایش سالانه ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، 22 اردیبهشت‌ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش یک روزه خواهد بود، گفت: محور اصلی این همایش بررسی نظریه اسلامی علم و دین و دلالت آن در برنامه‌های درسی خواهد بود و اندیشمندان و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی به بررسی این مساله خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ذوعلم از سخنرانی آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه و دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در این همایش خبر داد و گفت: پنجمین همایش سالانه ستاد همکاری‌ها روز پنج شنبه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 صبح در مرکز همایش‌های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این همایش سالانه همچنین میزگردی علمی با حضور آقایان: محمدیان، ملکی، فتحعلی خانی، دیبا، نوید و اعتصامی از اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور فعال در عرصه تعلیم و تربیت، پنجمین همایش سالانه ستاد همکاری‌ها، با این رویکرد برگزار خواهد شد.

وی صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه آموزش و پرورش، اعضای کمیته‌های همکاری استان‌ها از سراسر کشور، ریاست کمیته همکاری‌های در استان‌ها، مدیران آموزش و پرورش استان‌ها، اعضای کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی ستادی و دستگاه‌های مختلف آموزش و پرورش و سازمان‌های وابسته به آموزش و پرورش را از جمله مدعوین این همایش عنوان کرد.

حجت الاسلام ذوعلم در بخش دیگری از این نشست خبری اقدامات، فعالیت ها و عملکرد سال گذشته ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و همچنین چشم انداز و برنامه های آینده و سال جاری این ستاد را تشریح کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات