۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۷۵۴

‌نشست فرهنگی طلاب شهرستان گرمی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست فرهنگی عقیدتی طلاب شهرستان گرمی با هدف آشنایی با مباحث و مسائل روز جامعه داخلی و بین المللی برگزار شد.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌ الاسلام حسن کاملی ‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در استان اردبیل امروز در نشست فرهنگی عقیدتی طلاب حوزه علمیه ولیعصر(عج) خواهران گرمی اظهار داشت: نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی مانند ستون خیمه نظام است که استواری این خیمه بزرگ، به استحکام ستون آن بستگی دارد، از این رو وظیفه همگان پشتیبانی از ولایت به عنوان نعمت بزرگ الهی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است که به مراتب از جنگ سخت پیچیده‌تر و دشوارتر است، بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان ما را با شکست روبه‌رو کند، سلاح بصیرت و آگاهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در ادامه ولایت فقیه را بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل دانست و اظهار داشت: امروز عمده هدف استکبار جهانی در جنگ نرم ولایت فقیه است، چرا که این ولایت فقیه استکبار جهانی را از دست یازیدن به آب و خاک ممالک اسلامی باز می‌دارد.

وی ادامه داد: دشمن غافل از این است که عشق به ولایت فقیه که استمرار ولایت اولیا و انبیای الهی است در جان و دل مردم آگاه ایران زمین ریشه دارد و این توطئه‌ها و فتنه‌ها بیشتر عامل نفرت از استکبار جهانی می‌شود.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود ولایت پذیری و قانون گرایی را در یک راستا و مسیر دانست و اظهار داشت: کسی نمی تواند ادعای ولایت مداری و پیروی از راه امام راحل را داشته باشد ولی قانون را زیرپا بگذارد، عکس این موضوع نیز اهمیت دارد، یعنی کسی نمی تواند ادعای قانونمندی کند ولی ولایت مطلقه فقیه را قبول نداشته باشد، مضاف بر اینکه اصل ولایت فقیه ریشه در عقاید دینی شیعیان دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل تصریح کرد: کشور و نظام ما بر پایه اسلام و استقرار عدالت و وحدت در جامعه به پیش می‌ رود و همان گونه که رهبری فرمودند،‌ مهم‌ترین نیاز کنونی دنیای اسلام و به ویژه ملت ایران، اتحاد کلمه و هوشیاری در قبال توطئه دشمنان است.

وی در پایان با بیان این‌که بیداری امت‌های اسلامی در جهان نشأت گرفته از پیروی از اصل ولایت فقیه است، افزود: درخت عزتی که به برکت ولایت فقیه آبیاری شده و در تمام ممالک اسلامی ریشه دوانده است سبب می‌شود تا هیچ مزدور و یاوه‌گویی از زیر عدل الهی جای مفری نداشته باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات