۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۱۸۳

چهارمین یادواره سرداران و 110 شهید مسجد حجازی اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین یادواره سرداران و 110 شهید مسجد حجازی اهواز، با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
يادواره مسجد حجازي اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهارمین یادواره سرداران و 110 شهید مسجد حجازی اهواز، با حضور سردار میر فیصل باقرزاده رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امیر سرتیپ غلامحسین دربندی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید صیاد شیرازی، مسؤولان، خانواده های شهدا و جمعی از اقشار مختلف مردم شامگاه دیروز برگزار شد.

امیر سرتیپ غلامحسین دربندی از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید صیاد شیرازی در این مراسم تصریح کرد: باید همان طور که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته ایم، جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس را از یاد و تفکر خود پاک نکنیم، جانبازان و آزادگان هر روز به شهادت می رسند و سال ها است که ولایت و ولایتمداری را فراموش نکرده اند.

دربندی به ایستادگی شهدا در برابر تهاجمات دشمن بعثی اشاره کرد و گفت: شهیدان با غلبه بر گلوله های دشمن به پیروزی دنیوی و اخروی دست پیدا کردند.

همرزم شهید صیاد شیرازی با بیان این که جبهه و جنگ ملت ما در 8 سال دفاع مقدس باید سرمشقی برای مردم شود اظهارداشت: جبهه دانشگاهی برای بشریت است که انسان می تواند به نحو احسن از آن استفاده کند.

وی شهیدان را عاشق اهل بیت (ع) دانست و گفت: شهدا با اتکاء و توسل بر خاندان پیامبر اکرم(ص) به سوی جبهه های حق علیه باطل رفتند. راه شهیدان چون خدایی بود جاودانه شد و تا ابد این سیره معنوی بر سر زبان کسانی است که مشتاق هستند در این مسیر قدم بگذارند.

وی در بخش دیگر از سخنانش گفت: در کجای دنیا مکانی وجود دارد که خیل مردم به سوی مزارهای شهدا سرازیر شوند،این منحصر در کشور ایران است./9458 /پ202/ص
ارسال نظرات