۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۰۵۸۴

امام جمعه جدید شادگان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امام جمعه جدید شادگان معرفی شد.
حجت الاسلام شرفي ، امام جمعه شادگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام سید مجید شرفی به عنوان امام جمعه شادگان منصوب شد.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام شرفی پیش از این امام جمعه اروندکنار بوده است و هم اکنون جایگزین حجت الاسلام احمد سواری که چندی پیش به عنوان امام جدید سوسنگرد منصوب شد فعالیت خود را در این شهر آغاز کرد.

حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان خوزستان، درباره جابه جایی ائمه جمعه در استان خوزستان گفت: در سال گذشته ائمه جمعه شهرهای شوشتر، امیدیه، هویزه، بهبهان و ملاثانی از حوزه فعالیتی خود جابه‌جا شدند که امسال نیز در برخی شهرهای استان نظیر شادگان، اروندکنار، بندرامام و چوئبده شاهد چنین مواردی خواهیم بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: احکام ائمه جمعه سه ساله است و بر این اساس ائمه جمعه‌ای که مدت دو یا سه سال از دوره انتصاب آنها می‌گذرد نظر به تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از حوزه فعالیت خود جابه‌جا می‌کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان در پایان گفت: حجت الاسلام شرفی از اواخر این هفته کار خود را رسماً در شادگان آغاز می‌کند./9465/پ202/س
ارسال نظرات