۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۱۲۰۱

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی امام جمعه ارومیه

خبرگزاری رسا ـ فرزند حجت الاسلام والملسمین حسنی در گفت‌و‌گو با رسا به تشریح آخرین وضعیت درمانی امام جمعه ارومیه پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمين حسني امام جمعه اروميه
علی حسنی، فرزند حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان امام جمعه ارومیه را تشریح کرد.

وی گفت: از نخستین روز انتقال ابوی بنده به بیمارستان قلب و عروق شهید مدنی تبریز، ایشان تحت نظارت و درمان ویژه کادر درمانی قرار دارد و تا روز گذشته در بخش مراقب‌های ویژه(CCU) این مرکز درمانی بستری بوده اند.

حسنی با اشاره به این‎که هم اکنون امام جمعه ارومیه به بخش بیماران عادی منتقل شده است، ادامه داد: طبق آخرین اعلام نظر پزشک معالج، روند بهبودی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به خوبی سپری می شود که در صورت ادامه این روند در روزهای آینده، امکان عیادت عموم مردم محیا خواهد شد.

وی خواستار دعای عموم مردم برای بهبودی هرچه بهتر و سریع‌تر حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی شد و افزود: با توجه به شرایط ویژه ای که وجود دارد، امکان عیادت عمومی ممکن نیست، با این‌حال به نمایندگی از بیت امام جمعه ارومیه از تمامی مسؤولانی که در روزهای گذشته در بیمارستان حضور یافته ‌اند نهایت قدردانی را دارم.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی چند روز گذشته به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهید مدنی تبریز بستری شده است.

تاکنون استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه تعدادی از معاونان، فرماندار تبریز، فرمانده نیروی انتظامی استان، مشاور استاندار در امور روحانیت و همچنین تعدادی دیگر از مسؤولان استان‌های شمال غرب کشور با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از امام جمعه ارومیه در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفته‌اند./935/پ202/س
ارسال نظرات