۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۹۱۵
پزشکان بیمارستان نیویورک اعلام کردند؛

همسر علامه نمر در وضعیت جسمانی وخیمی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ همسر خطیب جمعه عوامیه عربستان که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان ها آمریکا بستری شده است در وضعیت خطرناکی بسر می برد و شیعیان این کشور برای شفای وی در مساجد حسینیه ها به دعا و نیایش می پردازند.
شيخ نمر باقر النمر

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راصد، در حالی که علامه شیخ نمر باقر النمر، خطیب جمعه عوامیه عربستان هم اکنون در بیمارستان نظامی ریاض بستری است، همسر وی نیز به دلیل وخامت حال جسمانی در یکی از بیمارستان های آمریکا بستری شده و در وضعیت وخیمی قرار دارد.

 

پزشکان منا جابر الشریاوی، همسر علامه نمر که چندی است به دلیل وخامت حال جسمانی در یکی از بیمارستان های نیویورک آمریکا بستری شده است، وضعیت جسمانی وی را خطرناک اعلام کرده اند.

 

محمد النمر، برادر علامه نمر و جمعی از خانواده وی نیز که نسبت به وضعیت جسمانی همسر خطیب جمعه عوامیه عربستان نگران شده اند برای اطمینان از آخرین وضعیت جسمانی وی به آمریکا سفر کردند.

 

شیعیان عربستان نیز در روزهای گذشته در مساجد و حسینیه ها حضور یافته و برای شفای همسر علامه نمر دعا می کنند.

 

این در حالی است که در روزهای گذشته خبر رسید که وضعیت جسمانی همسر علامه نمر به شدت وخیم شده و حتی برخی منابع از مرگ وی خبر داده بودند.

 

خانم شریاوی در حالی در بیمارستان های آمریکا با مرگ دست و پنجه نرم می کند که علامه نمر باقر النمر، همسر وی نیز که از سوی نیروهای آل سعود بازداشت شده است به دلیل خونریزی ناشی از تیراندازی این نیروها به وی در بیمارستان نظامی ریاض بستری است.

 

مقامات آل سعود که تاب انتقادات صورت گرفته علیه نظام خود را ندارند، نیروهای امنیتی خود را در یکی از خیابان های عوامیه به صورت کمین قرار داده و هنگامی که خودروی وی به این منطقه رسید به شدت به سوی وی تیراندازی کردند که در پی آن خطیب جمعه عوامیه مجروح شد و در حالی که دچار خونریزی شدیدی شده بود توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد./980/ب902/ک

ارسال نظرات