۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۴۸۱
آیت الله نمازی:

دامن زدن به اختلافات به صلاح کشور و نظام نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با انتقاد از نامه نگاری های اخیر در کشور از سوی برخی مسؤولان، دامن زدن به این اختلافات از سوی رسانه ها را به صلاح کشور و نظام ندانست.
آيت الله نمازي


 به گزارش خبرگزاری رسا، نماز عید سعید قربان امروز صبح با حضور جمع با شکوهی از شیفتگان و بندگان مخلص خداوند که از ساعات اولیه صبح در مسجد جامع حضور پیدا کرده اند، برگزار شد.
 

مردم دارالمؤمنین و انقلابی کاشان با حضور پر شور خود در صفوف فشرده نماز عید قربان، فصل دیگری از عبودیت و تسلیم را در عیدی که نوید بخش سعادت و سربلندی سیل خروشان امت اسلامی است، رقم زدند.
 

آیت الله نمازی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان در خطبه های نماز عید سعید قربان با دعوت مردم و بندگان صالح خداوند به تقوای الهی اظهار داشت: عید قربان تبلور از خودگذشتگی و دوری از جاذبه ها و زیبایی های دنیاست.
 

نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان بیان داشت: همه مردم آگاه باشند که جاذبه ربوبی دنیا شما را بی هوش نکند. دنیا فانی است و آخرت محل ماندن و جاویدان است. پس از دنیای خود برای آخرتتان دخیره کنید.
 
 

نماینده برجسته خبرگان رهبری با توصیه به دوری از محرمات افزود: آخرت انقضاء و پایان ندارد پس در برابر خداوند پرده دری نکنید زیرا که اسرار شما در برابر خداوند آشکار است.
 

آیت الله نمازی در ادامه با بیان اهمیت جایگاه نماز جمعه و عید فرمودند: امامت نماز جمعه و نماز عید منصب خاص پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) است و در عصر غیبت هر کسی حق برگزاری نماز جمعه را ندارد. 

 

نماینده مقام معظم رهبری با انتقاد از خبرگزاری ها در پی انتشار اختلافات و نامه نگاری های سران قوا و همچنین با بیان مسائل و موضوعات سیاسی روز، مردم را به هوشیاری و بیداری دعوت نمودند و بیان داشتند: در شرایطی که مردم مشکلات مادی و اقتصادی دارند، ضرورت دارد که مسئولین با اتحاد و همدلی از تفرقه و جدایی بپرهیزند و در پی رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم باشند.
 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود، از انعکاس برخی از مکاتبات محرمانه سران قوه قضائیه و مجریه در رسانه ها اظهار تأسف کرد و گفت: دامن زدن به چنین مسائلی توسط برخی از رسانه ها در شرایط حساس کنونی منطقه ای و بین المللی به مصلحت نظام و کشور نیست.
 

امام جمعه کاشان از مسئولان خواست از بیان مسائل دشمن شادکن خودداری نموده و مسائل کشور را با تدبیر دنبال کنند.
 

نماینده خبرگان رهبری، همچنین با تسلیت درگذشت عده ای از دانش آموزان دختر بروجنی در سانحه رانندگی هفته گذشته به بازماندگان آنها، خاطر نشان کرد: این نخستین باری نیست که این گونه حوادث تلخ در کشور رخ دهد.
 

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: والدین این دانش آموزان آرزوها و امیدها برای این دختران داشتند و مسوولان بایستی با عبرت از گذشته و احساس مسوولیت بیشتر، اجازه ندهند این گونه حوادث ناگوار در جامعه تکرار شود.
 

آیت الله نمازی همچنین خواستار مشارکت بیشتر مردم برای بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی شد و گفت: سهم کاشان در بازسازی این مناطق، ساخت 120 واحد مسکونی است که همکاری، مساعدت و همدلی مردم دارالمومنین این شهر را می طلبد./924/د102/ج

ارسال نظرات