۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۸۹۰۴۱
مجمع نمایندگان طلاب با اعلام حمایت از رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب:

سخنان امیدبخش رهبر معظم انقلاب حماسه‌ساز شد/ تاکید بر افزایش ظرفیت درونی نظام

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای با قدردانی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 آبان،‌ تاکید کرد: انتظار این است که رییس جمهور و دولت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری از این شکوه بی‌بدیل، بیشترین بهره‌برداری را در جهت افزایش ظرفیت‌های درونی نظام اسلامی داشته باشند.
راهپيمايي 13 آبان در تهران راهپيمايي 13 آبان در تهران   

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری و حضور حماسی ملت بزرگ ایران در تظاهرات برائت از مستکبرین، بیانیه ای صادر و مسؤولان را به عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توصیه کرد.

متن پیام مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام‌بیکران‌حق‌برملت‌بزرگی که با حضور میلیونی در تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، یک بار دیگر بر بیعت همیشگی خود با اسلام ناب محمدی(ص) و راه عزت آفرین امام و شهداء تأکید کرده، در برابر دوربین‌های نامحرم، حریم انقلاب، نظام و رهبری عظیم الشأن را حرمت نهادند.


رحمت الهی بر رادمردان و غیور زنان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه که گام‌های استوارشان، لرزه بر اندام صهیونیسم جهانی، حاکمیت فرعونی ایالات متحده و متحجرین تکفیری انداخت و آرزوهای شیطانیشان بر باد داد.


و درود فراوان بر پیشوای بزرگ امت که با سخنان امیدبخش و راهگشای اخیر زمینه خلق حماسه سیاسی دیگری رقم زده، پشتوانه‌ای محکم برای تیم مذاکرة هسته‌ای فراهم نمودند.


صلوات و تحیات بی‌انتهاء بر حضرت سیدالشهداء امام حسین بن علی «علیهما السلام» که با بذل خون قلب خود و یاران باوفایش، «هیهات منا الذله» را مصداق بخشید تا بدانیم هر چه داریم از محرم و صفر است.


مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم آخرین یادگار ماندگار حضرت امام«قدس سره» وظیفه خود می‌داند با تشکر و قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و امت بصیر و وفادار، سهم کوچکی از مسؤولیت خود را ایفاء نماید.


انتظار این است که به پاس تجلیل از این حضور حماسی و دشمن شکن، رئیس جمهور محترم و دولت خدمتگزار در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری از این شکوه بی‌بدیل، بیشترین بهره‌برداری را در جهت افزایش ظرفیت‌های درونی نظام اسلامی داشته باشند.


مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم – اول محرم الحرام 1435

/971/د102/ج
 

ارسال نظرات