۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۹۰۰۶۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

انزجار از فتنه‌گران باید دائمی باشد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم لطفی با تأکید بر این‌که انزجار از فتنه گریان باید دائمی باشد، گفت: ملت ما تابع نظام و رهبری است و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی دشمنان را نا امید خواهند کرد.
نصرت الله لطفي، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه بصیرت، با بیان این‌که قم در عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی پیشگام بوده، گفت: امسال برنامه‌های دهه میثاق با ولایت متفاوت از گذشته برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر بزرگداشت قیام 19 دی بر ضرورت برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم تأکید کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که امسال این ایام به نام «دهه بصیرت، دهه میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده، افزود: برنامه‌های این دهه بزودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
لطفی در ادامه با تقدیر از عملکرد مجلس شورای اسلامی و اعلام برائت آنها از فتنه گران که در رأی اعتماد آنها به وزیران مشهود بود، ابراز کرد: امیدواریم مجموعه‌های دیگر نیز به این امر اهتمام داشته باشند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بر ضرورت زنده نگاه داشتن 9 دی تأکید کرد و گفت: نباید 9 دی فراموش شود.
وی با بیان این‌که مراسم دهه بصیرت و ولایت از هشتم دی ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم‌ها تا 19 دی ادامه خواهد داشت.
لطفی با تأکید بر این‌که انزجار از فتنه گریان باید دائمی باشد، گفت: ملت ما تابع نظام و رهبری است و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی دشمنان را نا امید خواهند کرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات