۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۱۵۱۹۹
آیت‌الله ایمانی:

خبرنگاران چشم و گوش و امید جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، خبرنگاران را چشم و گوش و امید جامعه دانست و گفت: جامعه آنچه می‌بیند و می‌شنود از طریق خبرنگاران است.
آيت الله اسد الله ايماني، امام جمعه شيراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، خبرنگاران را چشم و گوش و امید جامعه دانست و گفت: جامعه آنچه می‌بیند و می‌شنود از طریق خبرنگاران است.

 

وی ادامه داد: هر انسانی داشته‌هایش را از طریق چشم و گوش کسب کرده و به مغز می‌فرستد و مغز تجزیه و تحلیل می‌کند و تصمیم می‌گیرد، از این‌رو اگر اطلاعات درستی به مغز مخابره نشود، مغز در تجزیه و تحلیل و در نهایت تصمیم‌گیری دچار اشتباه خواهد شد.

 

امام جمعه شیراز اظهار کرد: خبرنگاران هم اگر مسائل و حوادث جامعه را آنچه هست دیده و مخابره نکنند، جامعه در تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری دچار اشتباه خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: امید جامعه برای انعکاس اخبار و اطلاع دقیق از مسائل، به چشم و گوش است بنابراین خبرنگاران باید تلاش کنند تا اخبار را خوب مخابره کنند و تا حد امکان اخبار خوب مخابره کنند.

 

آیت‌الله ایمانی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که ارزیابی شما از عملکرد دستگاه متولی فرهنگ فارس چیست، گفت: مسائل فرهنگی آنقدر وسیع است که نمی‌توان آن را در قالب عملکرد یک دستگاه و یک فرد خلاصه و ارزیابی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در فارس بیان داشت: مجموعه‌ای از عوامل و دستگاه‌های مختلف در ایجاد بستر فرهنگ متعالی نقش ایفا کرده و می‌کنند./919/پ202/ب4

ارسال نظرات