۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۳۳۴۴۱
امام جمعه موقت اهواز:

تبرئه حسنی مبارک اقدامی در راستای به انحراف کشاندن انقلاب مصر بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهوازبا اشاره به ادامه تلاش ها برای خنثی سازی انقلاب مردم مصر گفت: تبرئه حسنی مبارک اقدامی پیش بینی شده و در راستای انحراف انقلاب مردم مصر بود.
حجت الاسلام حسن زاده 
امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که برخی برای خنثی کردن انقلاب مردم مصر در تلاش هستند، اظهارداشت: تبرئه دیکتاتور پیشین مصر اقدامی پیش بینی شده بود.

وی افزود: محاکمه حسنی مبارک نمایشی از پیش طراحی شده بود که نتایج آن تعجب کسی را بر نمی انگیزد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده حکومت کنونی مصر را ادامه دهنده و حافظ اهداف نظام گذشته توصیف و عنوان کرد: این حکومت در مسیری گام برداشته که انور سادات و حسنی مبارک در گذشته در جهت آن حرکت می کردند.

امام جمعه موقت اهواز همکاری با آمریکا و خدمت به اسرائیل غاصب را از جمله اهداف حکومت کنونی مصر دانست و گفت: متأسفانه آنچه که در مصر رخ داد چیزی جز وجود یک خلأ بزرگ آرمانی نیست.

وی نداشتن هدف های روشن و مشخص، رهبر قدرتمند و توانا، تشخیص دوست از دشمن و یکپارچگی و اتحاد را از دیگر عوامل انحراف ساز انقلاب مردم مصر برشمرد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: مجموعه این کاستی ها سبب شده تا یک حکومت نظامی روی کار بیایید و انقلاب مردم را به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به نادیده گرفتن خواسته های مردم به وسیله این حکومت اظهارداشت: گروهی از کشورهای غربی و عربی دست در دست هم داده تا این انقلاب خنثی شود.

وی با بیا این که این اقدام به معنای نادیده گرفتن جنایت های رژیم گذشته همچون همکاری با اسرائیل غاصب و بستن تعهدنامه های شوم بوده است، اظهارداشت: اگر حسنی مبارک بی گناه بود مردم مصر انقلاب نمی کردند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه ابرازداشت: گروهی از کشورهای هم پیمان نظام گذشته حاضر نیستند این هم پیمان بزرگ خود در منطقه را از دست دهند؛ بنابراین حکم برائت این جنایتکار را امضا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده عنوان کرد: این کشورها با صدور این حکم در تلاش هستند تا انقلاب مردمی مصر را دور زده و هدف های خود در منطقه را محقق کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با صدور این حکم مردم مصر هوشیارتر از گذشته تلاش برای مبارزه با استبداد را ادامه دهند./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات