۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۳۴۷۳۱

مراسم معارفه مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری‌ در عراق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه مسؤول جدید نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حضور شماری از مسؤولان در کربلای معلی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی به عنوان مسؤول جدید نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حضور شماری از مسؤولان در کربلای معلی برگزار شد.



در این مراسم مشاور استانها و دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، ریس ستاد فرهنگی اربعین، سرکنسول ایران در کربلا، نماینده آستان مقدس امام حسین، مسؤول خیمه گاه حسینی، رییس کمیته امداد امام خمینی در کربلا، مدیر عملیات شرکت شمسا و مسؤول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق حضور داشتند.



مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمت رسانی به زائران، ارائه خدمات فرهنگی و معرفتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: من بر دستان تمام کسانی که به زائران حرم امام حسین (ع) خدمت می‌کنند بوسه می‌زنم و به آن افتخار می‌کنم.



وی در ادامه تلاش مخلصانه را رمز موفقیت در خدمت رسانی به زائران عنوان و به همه افرادی که به نوعی در حال خدمت رسانی به زائران هستند توصیه کرد که هرچه توان دارند با اخلاص کامل براساس زائر محوری تلاش و فعالیت کنند و به ویژه افزایش معرفت و بصیرت نسل جوان را هدف اصلی خود قرار دهند.



در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی زمانی مشاور استانها و دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با ابلاغ سلام نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت به احیاکنندگان شعار اربعین، ابراز امیدواری کرد که خدمت‌رسانی به زائران سبب نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر و انسجام بهتر و بیشتر برای احیای نام اباعبدالله(ع) شود.



وی با بیان اینکه حوزه فعالیت بعثه مقام معظم رهبری در حج، عمره و نیز عتبات عالیات جلوه‌های بسیار زیبا و بالایی دارد، مراسم برائت از مشرکان و دعای کمیل را از جلوه‌های زیبای حج برشمرد و در ادامه فعالیت‌های گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در مدینه منوره را تشریح کرد و موفقیت‌های نامبرده را برشمرد.



مشاور استانها و دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: همواره تلاشمان این بوده است تا از روحانیان برجسته و افراد دارای توانمندی علمی و سوابق بهتر و بیشتر برای اعزام تبلیغی به حج، عمره و عتبات استفاده کنیم./840/د102/ب6

ارسال نظرات