۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۳۹۶۹۲
آیت الله وحید خراسانی در دیدار عمار حکیم خواستار شد؛

لزوم رسیدگی بیشتر به حرمین عسکریین/ ابراز امیدواری نسبت به حل هرچه سریعتر مشکلات عراق

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار سید عمار حکیم نسبت به حل هرچه سریعتر مشکلات عراق ابراز امیدواری کرد و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به حرمین عسکریین شد.
2/ آيت الله وحيد خراساني آيت الله وحيد خراساني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی امروز در دیدار سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از مجاهدت های خاندان حکیم در عراق تجلیل کرد.

 

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکلات عراق، گفت: امیدواریم عراق هرچه سریعتر به آرامش و امنیت کامل برسد و دولت این کشور اسلامی نیز بتواند با آرامش و امنیت بهتر به کارها و امور رسیدگی کند.

 

این مرجع تقلید همچنین خواستار توجه بیش از پیش و رسیدگی بهتر و بیشتر به حرمین عسکریین(ع) شد و توصیه هایی در این باره خطاب به عمار حکیم و مسؤولان عراقی ارائه کرد.

 

بر اساس گزارش خبرنگار رسا، سید عمار حکیم نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت عراق، فعالیت داعش و مقابله نیروهای مردمی و ارتش با این گروه تروریستی ارائه کرد.

 

عمار حکیم همچنین به تبیین و بررسی نقش فتوای مرجعیت پرداخت و گزارش مبسوطی از روند سیاسی این کشور، وضعیت حوزه های علمیه نجف و پیشرفت طلاب و همچنین راهپیمایی میلیونی اربعیت حسینی ارائه کرد. /993/پ202/ج

 

ارسال نظرات