۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۴۳۵۸۹

برگزاری بیش از هزار عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که امسال بیش از دو هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و جشن انقلاب توسط کمیته خواهران در سطح استان برگزار می شود، گفت: در این ایام هزار و 117 پروژه با اعتبار هزار و 38 میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
حجت الاسلام سلطاني

حجت الاسلام محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر در خراسان رضوی پرداخت و اظهار داشت: 24 کمیته اجرایی که چهار کمیته تدارکات کمیته های دیگران را بر عهده دارند و برنامه ریزی برنامه ها به صورت متنوع برای سنین مختلف از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال از سوی همین کمیته ها انجام شود.

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مورد هماهنگی برنامه‌ها و اجرای آنها گفت: در حال حاضر از سوی کمیته های بیست و چهار گانه هزار و 54  عنوان برنامه با عناوین مختلف در سطح استان معرفی شده است که که ریز عناوین برنامه‌ها شامل بیش از 12 هزار برنامه فرهنگی و هنری است.

وی درباره دیگر برنامه های ایام الله دهه فجربیان داشت: همزمان با سراسر کشور در روز 12 بهمن در سراسر استان زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس استان رأس ساعت 9:33 نواخته می‌شود و در همه ادارات بنا به توانشان نمایشگاه دهه فجر برگزار می‌شود و این نمایشگاه ها در راستای آشنایی دانش آموزان با دهه فجر است.

وی افزود: اختتامیه جشنواره حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه عشایر و روستائیان در روز هجدهم و نوزدهم بهمن در مشهد برگزار می شود و برگزاری جشنواره فیلم فجر از دیگر برنامه ها است.

وی با بیان این که که فیلم هایی که جنبه بصیرتی دارد و در رابطه با فراز و نشیب های انقلاب است در جشنواره فیلم فجر مشهد به نمایش گذاشته می شود، تصریح کرد: مسابقات بین المللی ورزشی که شامل مسابقات کشتی از یازده کشور جهان و مسابقات دومیدانی و هندبال و بسکتبال  از دیگر برنامه ها است.

وی عنوان کرد: با حضور وزیر اطلاعات از پیشکسوتان و کسانی که در راه انقلاب توسط رژیم ستم شاهی شکنجه شده‌اند تجلیل می‌شود و همچنین دیدار اقشار مردم با تولیت آستان قدس و دیگر مسؤولان استانی و کشوری از جمله دیگر برنامه ها است.

برگزاری بیش از دو هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و جشن انقلاب از سوی کمیته خواهران

 رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که در این ایام به همت مسؤولان استان هزار و 117 پروژه با اعتبار هزار و 38 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای خواهران در محل نمایشگاه بین المللی و برگزاری دومین جشنواره تئاتر فجر و کنگره بزرگداشت امیر شیرعلی نوایی در روز 18 تا 20 بهمن  از جمله برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

وی با بیان این که امسال بیش از دو هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و جشن انقلاب توسط کمیته خواهران در سطح استان برگزار می شود، بیان داشت: همایش آشنایی با سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و نقش اقتصاد فرهنگ در آن از جمله دیگر برنامه ها است.

وی گفت: در 16 بهمن عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا در سرتاسر کشور انجام می‌شود و نورافشانی در سراسر استان و 36 نقطه از مشهد در شب 22 بهمن برگزار می‌شود و همچنین در این ایام از سالنامه مصور امام خمینی (ره) نیز رونمایی می‌شود/934/ت302/ب

 

ارسال نظرات