۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۵۲۶۸۵

حضور آیات وحید و صافی در جمع سوگواران حضرت زهرا/ برگزاری مراسم عزای فاطمی با حضور مراجع تقلید

خبرگزاری رسا ـ حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی طبق سنتی حسنه در سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت صدیقه طاهره(س) در قالب دسته عزاداری به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) پیاده روی کردند.
پياده روي و عزاداري آيات صافي گلپايگاني و وحيد خراساني در قم پياده روي و عزاداري آيات صافي گلپايگاني و وحيد خراساني در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) حضرات آیات حسین وحید خراسانی و لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) پیاده روی کردند.

 

این دو مرجع تقلید طبق سنت دیرینه و هر ساله مسیر بیت خود تا حرم کریمه اهل بیت(ع) را در قالب دسته های عزاداری با پای پیاده طی و عزاداری کردند.

 

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مقدس قم غرق در عزا و ماتم شده و مردم با حضور در حرم مطهر کریمه اهل بیت و دیگر اماکن مقدس به عزاداری مشغول هستند.

 

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) در بیوت مراجع تقلید و علما نیز با حضور گسترده شخصیت های حوزوی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.

 

این مراسم ها در دفاتر حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، سبحانی، جوادی آملی، موسوی اردبیلی، علوی گرگانی و دیگر علما برگزار شد.

 

در مراسمی که از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، این مرجع تقلید به ایراد سخن پرداخت و فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) را تبیین کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات