۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۵۲۷۰۱
آیت الله نظری:

توسل به اهل بیت راه نجات و سعادت بشریت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه حضور پر شور هیأت های مذهبی را تعظیم شعائر دینی دانست و خاطرنشان کرد: این هیأت ها و عزاداری ها یاری اسلام است.
آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در مراسم سوگواره یاس نبوی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام با بیان این که خاندان اهل بیت(ع) سبب نجات انسان و سعادت در دنیا و آخرت هستند، اظهار داشت: اما افسوس که حضرت فاطمه (س) را شبانه تشیع و دفن کردند.

 

وی با تجلیل از حضور بی نظیر مردم در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: مردم دیار علویان نوروز خود را به عزای زهرا(س) تبدیل کردند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه حضور پر شور هیأت های مذهبی را تعظیم شعائر دینی دانست و خاطرنشان کرد: این هیأت ها و عزاداری ها یاری اسلام است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ فاطمی است، ادامه داد: با بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) می توان به سعادت حقیقی دست یافت.

 

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری نیز در این مراسم گفت: مردم مؤمن، خداجوی، انقلابی و ولایت‌مدار مازندران امروز با حضور پرشور خود سوگواره یاس نبوی رنگ و بوی استان را فاطمی کردند.

 

وی با بیان این که مردم شهرستان ساری در نخستین روزهای سال 94 و عید نوروز به حق در ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) حرمت‌داری کردند، افزود: مردم ولایت‌مدار استان جایگاه حضرت فاطمه (س) را حفظ کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری برنامه های عزاداری گسترده در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: بهار امسال رنگ و بوی فاطمی به خود گرفت.

 

حجت الاسلام یوسف پور ضمن تقدیر از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساری در برگزاری تجمع سوگواره یاس نبوی، گفت: مردم مازندران در این ایام حرمت داری کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات