۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۵۳۷۰۵
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان:

عمل به شعار سال در گرو توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان گفت: مؤلفه های تقویت اعتماد متقابل دولت و ملت در وحدت بین مسؤولان و ملت، دنبال کردن اقتصاد مقاومتی و مبارزه با زیاده خواهی های غرب، داشتن روحیه انتقاد پذیری و سعه صدر، پاسخگویی به سولات مطرح شده از سوی مردم و دفاع از حقوق ملت ایران در همه مسائل مخصوصا هسته ای است.
حجت الاسلام سيد جواد جواهريان

حجت الاسلام سید مجتبی رضایی جواهریان، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب هر ساله با در نظر گرفتن پارامترهای اجتماعی، دینی، فرهنگی و سیاسی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی شعار سال را انتخاب می نماید، گفت: این اقدام باعث توجه بیشتر مردم و مسؤولان به یک ارزش خاص یا تحولات و اتفاقات منطقه می شود که در سال جاری به موضوع ارتباط بین دولت و ملت توجه شده است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام های خود تعظیم، تجلیل، تکریم و هدفمند نمودن امور را جهت پیشبرد اهداف انقلاب تعیین و تبیین کرد، از این رو در سال 1394 با توجه به اتفاقات داخلی و خارجی، ایشان سال را به نام دولت و ملت، همدلی و همزمانی انتخاب نموده است.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان گفت: انتخاب شعار سال تأکید بر وحدت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و حضور در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و حمایت از مذاکرات توسط ملت همیشه قهرمان ایران در برابر دسیسه های دشمنان دارد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان با اشاره به این که وحدت دولت و ملت زمانی محقق می شود که مسؤولان در مسیر تحقق به اهداف انقلاب اسلامی که از سوی امام راحل تعیین شده است حرکت کنند، افزود: امروز عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب باید مدنظر باشد تا رهنمودهای سازنده ایشان ما را به سوی آینده ای پر از امید و نشاط سوق دهد.

 

به گفته وی، ملت برای رسیدن به اهداف انقلاب با حضور در راهپیمایی ها و شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و حمایت از ادامه حرکت انقلاب، نظام را به سوی جایگاه و ارزش والای خود همراهی خواهند کرد.

 

وی تأکید کرد: همدلی و همزبانی بین دولت و ملت با استفاده از عناصری همچون توکل به خداوند متعال، پیگیری و پشت کار در امور اجرایی و فرهنگی، اقتصادی، وحدت بین مسؤولان و ملت و حضور در صحنه هایی که باعث رشد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است محقق می شود.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان در رابطه با دیگر مؤلفه های عمل به شعار سال افزود: دنبال کردن اقتصاد مقاومتی و مبارزه با زیاده خواهی دولت مردان غربی و اروپایی و بالاخص آمریکا، داشتن روحیه انتقاد پذیری و سعه صدر، پاسخگویی به سولات مطرح شده از سوی مردم و دفاع از حقوق ملت ایران در همه مسائل مخصوصا هسته ای امکان پذیر است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان تأکید کرد: عمل به شعار سال و دست یابی به قله های سعادت در گرو توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است، چرا که با بهره گیری از رهنمود های ایشان می توان مقتدرانه در برابر استکبار جهانی ایستاد و استقلال و عزت ایران اسلامی را حفظ نمود./1307/ت302/ب

ارسال نظرات