۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۵۳۷۱۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

شعار سال نقشه راه رسیدن به اهداف نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: شعار سال نقشه راهی است که دست اندرکاران و کارگزاران را در رسیدن به اهداف متعالی نظام مساعدت می کند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش تبیین شعار سال که در سالن اجتماعات شهدای عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مبانی و اصول تحقق شعار سال که از سوی رهبر انقلاب با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اعلام شده است، ضرورت دارد.

 


وی خاطرنشان کرد: پیام‌های نوروزی که از سوی معظم له هر ساله صورت می گیرد، سنتی حسنه در راستای تبیین چشم انداز و سیاست و خطوط کلی نظام است که به صورت هوشمندانه و هدفمند و حکیمانه بیان می شود تا شاخصی جهت تبیین سمت و سوی حرکت نظام به سمت افق های روشن باشد، در حقیقت نقشه راهی است که دست اندرکاران و کارگزاران را در رسیدن به اهداف متعالی نظام مساعدت می کند.

 


حجت الاسلام ولایی همزبانی را نتیجه همدلی و اتحاد دولت و ملت دانست و تصریح کرد: امروز اگر استکبار جهانی تن به توافق جامع علیرغم مانورهای سیاسی و رسانه ای داده است، بی تردید در سایه همدلی و اتحاد دولت و ملت اتفاق افتاده است و این همدلی تنها قدرت بازدارنده ای است که توانسته است فراتر از قدرت هسته ای عمل کند.

 


وی ادامه داد: وحدت، همدلی و اتفاق ملت و نظام اسلامی موجب شده دشمن در مقابل خواسته های مشروع مردم ایران تسلیم شود و دیگر سخن از گزینه نظامی به میان نیاورد، هرچند بایستی در مقابل نیرنگ های دشمن باز هوشیار بود و به دشمن اعتماد کامل نباید کرد.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با بیان این‌که رمز موفقیت دولت در نظام اسلامی در مردم‌داری است افزود: تنها عاملی که نظام اسلامی ایران را با دیگر نظام های جهانی متمایز می کند، مردم سالاری از نوع دینی و اسلامی است که در این نوع نظام دولت و ملت همدل و همزبان هستند.

 


وی با بیان این‌که نظام های استبدادی، پلیسی و دیکتاتوری هیچگاه نوع سیستم و روش حکومتی اسلامی ایران را درک نمی کنند، افزود: مردم در نظام اسلامی ایران، جایگاه اصلی را دارند، به عبارت دیگر مسؤولان به عنوان خدمتگزاران مردم شناخته می شوند و باید دانست که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند.

 


حجت الاسلام ولایی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو موضوع حساس و سرنوشت سازی است که بایستی دولت اولاً نگاه فاتحانه به مجلس نداشته باشد و ثانیاً مراقب فضای باز سیاسی باشد که افراد مغرض و فرصت طلب با ایجاد چالش و تنش نظام را با اتفاقات حاشیه ساز مواجه نسازد، چراکه این اتفاقات مخل همدلی و همزبانی دولت و ملت خواهد بود و باعث می شود که دندان طمع دشمن تیزتر و زبانش نیز درازتر شود.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: البته همدلی مغایر با انتقادات سازنده و دلسوزانه نیست و بایستی افراد دلسوز و کاردان و کارشناس دولت را با انتقادات سازنده در رسیدن به اهداف متعالی کمک کنند و دولت نیز با آغوش باز از این انتقادات استقبال کند که بی تردید این مقوله در تحقق منویات رهبری بویژه در ارتباط با شعار سال 94 نیز کارساز خواهد بود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات