۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴
کد خبر: ۲۵۴۳۸۰
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان:

بیش از 7 میلیون زائر امامزادگان استان اصفهان را زیارت کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح آرامش بهاری با قوت تمام و با حضور 300 روحانی بومی و غیر بومی و با انجام سه وعده نماز جماعت در امامزادگان استان اصفهان برگزار شد.
حجت الاسلام رضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان شنبه شب در دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان با تجلیل از اقدمات عمرانی انجام گرفته در امامزاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) راوند توسط خیر آلوچه‌ای گفت: اگر فعالیت‌های عمرانی در این بقعه بر همین منوال ادامه داشته باشد، تا دوسال آینده  به عنوان یکی از امامزادگان شاخص و الگو در بخش توسعه و عمرانی استان اصفهان مطرح خواهد بود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در عین حال از عدم فعالیت های لازم و درخور توجه در بقعه متبرکه امامزاده هلال ابن علی شهرستان آران و بیدگل طی چند سال اخیر انتقاد کرد. 

 

وی با اشاره به اجرای قوی طرح آرامش بهاری در امامزادگان استان اصفهان گفت: این طرح با قوت تمام و با حضور 300 روحانی بومی و غیر بومی و با انجام سه وعده نماز جماعت در امامزادگان استان اصفهان برگزارشد.

 

حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امام زادگان استان اصفهان یادآورشد: شهرستان کاشان در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه طی 15 روز تعطیلات نوروز امسال دوبار به عنوان شهرستان برتر کشور انتخاب و تقدیر و تجلیل شد.

 

اسکان 103 هزار زائر در امامزادگان استان اصفهان

حجت الاسلام صادقی همچنین از اسکان 103 هزار زائر در امامزادگان استان اصفهان طی 15 روز تعطیلات نوروز امسال خبرداد و افزود: طی این مدت 7 میلیون و 340 هزار زائر امامزادگان استان اصفهان را زیارت کردند.

 

به گفته وی خیمه های معرفت نیز با حضور روحانیون در امامزادگان در مسیر مسافران نوروزی از جمله امام زاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال، امام زاده محمد هلال ابن علی در آران و بیدگل و امام زاده آقا علی عباس در بادرود برگزار شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان یاد آورشد: در اجرای طرح بازرسی از بقاع متبرکه در طرح آرامش بهاری، 20 شهرستان از 24 شهرستان استان اصفهان به صورت مستقیم بازرسی شد./1307/پ202/ی

ارسال نظرات