۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۲۶۲۸۳۲
استاد حوزه و دانشگاه:

تخریب جناح‌های مغایر بر خلاف همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: نباید نقد افراد را نادیده گرفت و فقط بر خواسته های خود عمل کرد، بلکه باید نقد منصفانه را پذیرفت و نقدهای از روی کینه و مغرضانه را نادیده گرفت.
حجت الاسلام سيد مهدي نبوي

حجت الاسلام سید مهدی نبوی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سال 94 را سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامیده است، افزود: کشور ایران در موقعیت حساسی قرار گرفته است و شرایط منطقه بیانگر این است که ایران به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده است.

 

وی افزود: برای ثبات و پایداری نظام و مملکت و از دست ندادن دست آورد های آن، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت ضروری است تا اقتدار و صلابت نظام حفظ شود و از طرفی شاهد پیشرفت های وسیع برای ایران باشیم.

 

حجت الاسلام نبوی با اشاره به این که ایران اسلامی در عرصه های سیاسی و هسته ای به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده است، گفت: توجه دنیا بر نتایج مذاکرات هسته ای متمرکز شده است، از این رو صدای واحد و وحدت خاص بین دولت، ملت و مجلس برای مقابله با دشمن و دست یابی به اهداف عالیه نظام ضرورت پیدا می کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر خود شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را برای سال 94 انتخاب کرده است تا در شرایط خاص بتوانیم به مسیر ترسیم شده امام راحل برای انقلاب ادامه دهیم.

 

به گفته وی، وظیفه ما عمل به شعار سال است تا با توجه تدابیر رهبر معظم انقلاب، عمل و سخنان خود را با مطالبات ایشان بسنجیم و جلوتر و یا عقب تر از ایشان حرکت نکنیم تا شاهد محقق شدن دستاوردهای متعدد برای ایران اسلامی باشیم.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در بیانات ابتدای سال فرمود دلواپسان هم حرف هایی برای گفتن دارند، افزود: نباید نقد افراد را نادیده گرفت و فقط بر خواسته های خود عمل کرد، بلکه باید نقد منصفانه را پذیرفت و نقد از روی کینه و مغرضانه را نادیده گرفت.

 

حجت الاسلام نبوی گفت: با استفاده از نقدها می توان نقاط ضعف را از بین برد و نقاط قوت را افزایش داد، از این رو دولت موظف است از همه جریان های فکری که دلسوز نظام و انقلاب هستند برای انجام امور و پیشبرد اهداف نظام استفاده کند تا شاهد همدلی و همزبانی در کشور باشیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که یک تنه حرکت کردن دولت و تخریب جناح های مخالف سبب عدم همدلی و همزبانی می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب با هدف حرکت دولت و ملت در کنار یکدیگر و در مسیر اسلام برای حفظ نظام و دست آوردها، شعار سال را انتخاب کرده است./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات