۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۶۲۹۰۸
فرمانده سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن عاقبت اسرائیل غاصب را بر زمین خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن بر خلاف میل باطنی شما در فراسوی مرزهای ایران گسترده شده است و در جهان نیز گسترش خواهد یافت و اسرائیل غاصب را عاقبت بر زمین خواهیم زد و بستر لازم را برای حکومت جهانی اسلام امام عصر(عج) فراهم خواهیم کرد
مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح به مناسبت سوم خرداد در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز ، سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در تبریز که در سپاه عاشورا برگزار شد، بیان داشت: از این جهت این روز، مقاومت نام گرفته است که از آغازین روز ها جنگ دشمن تا بن دندان مسلح در یک جنگ نیابتی بر اساس مستندات تاریخ دفاع مقدس که توسط 44 کشور پشتیبانی می شد خواست که خرمشهر را اشغال کند.

 

وی افزود:  اما رزمندگان دلیر اسلام و پاسداران و بسیجیان دلاور و مردم با ایمان با چنان مقاومتی 34 روز دشمن را پشت دروازه های خرمشهر نگه داشت، شهید جهان آرا و تفنگداران نیروی دریایی ارتش و مردم چنان مقاومتی را از خود نشان دادند که دشمن پشت درواره های شهر ماند و صدام آرزوی خود را به گور برد.


فرمانده سپاه عاشورا گفت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال61 تحت فرماندهی مشترک قرار گاه خاتم الانبیاء توانستند در مرحله چهارم عملیات الی بیت المقدس  وارد خرمشهر شوند و از همان نقطه ای وارد شدند و از اشغال دشمن خارج کردند که دشمن از همان جا وارد شده بود، 19 هزار نفر اسیر و16 هزار نفر کشته دادند که توازن قوا به نفع نیروهای کشور تمام شد.


وی تأکید کرد: رزمندگان اسلام در این نبرد سخت ثابت کردند که از مرزهای ایدئولوژیک و کیان اسلامی و ایمان و آرمان های خودشان تا پای جان دفاع خواهند کرد.


سردار کریمیان تصریح کرد: امروز نیز نیازمند همان روحیه‌ای هستیم که در سوم خرداد ما را به عرش رسانید، و خداوند منت گذارد و خرمشهر آزاد شد، روحیه جهاد ایثار و فداکاری و دلاوی و هم افزای و وحدت و انسجام ملی هم در عرصه جنگ نرم و عرصه ای امنیتی وهم آمادگی های لازم را جهت دفاع از کیان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تا در مقابل دشمن ایستاد.

وی ابراز داشت: دشمن باز گفت همه گزینه های ما روی میز است، من به عنوان یک رزمنده و به نمایندگی شما رزمندگان دلاور اسلام فریاد می زنم که این گزینه های شما برای همیشه تاریخ بر روی میز خواهند ماند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن بر خلاف میل باطنی شما در فراسوی مرزهای ایران گسترده شده است و در جهان نیز گسترش خواهد یافت و اسرائیل غاصب را عاقبت بر زمین خواهیم زد و بستر لازم را برای حکومت جهانی اسلام امام عصر(عج) فراهم خواهیم کرد./854/پ202/ح

ارسال نظرات