۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۸۱۱۳۸
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

اولویت اصلی انتصابات ارشاد اصفهان بومی بودن مدیران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اولویت اصلی انتصابات ارشاد اصفهان بومی بودن مدیران است، گفت: در سال گذشته شهرستان‌هایی که رییس نداشتند، در مسائل فرهنگی و پشتیبانی دچار آسیب‌هایی شدند.
حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، پیش از ظهر امروز با اشاره به این که در سال جاری در مدت زمان 2ماه، به انتصاب 7 مدیر در ادارات ارشاد شهرستان‌ها اقدام کردیم، گفت: بومی بودن رؤسای ادارات ارشاد شهرستان یکی از اولویت‌های اصلی ما در انتصابات است.

 

وی در ادامه با بیان این که مهم‌ترین بخش چرخه انتخاب مدیران این است که بعد از معرفی مدیر مربوطه به اداره کل، به بررسی عملکرد وی اقدام می‌شود، ابراز داشت: در این رابطه بعد از مذاکره با فرماندار و امام جمعه شهرستان و دریافت نظریات آنها، اسامی به وزارتخانه معرفی می‌شوند و بعد از دریافت تأییدیه وزارتخانه، اجازه انتصاب رییس در شهرستان را اخذ می‌کنیم.

 

حجت الاسلام ارزانی نظرات فرماندار و امام جمعه از اولویت های مشورتی برای انتصابات دانست و گفت: چنانچه افرادی از خارج از بدنه اداره شهرستان‌ها پیشنهاد شوند، ابتدا نظر و دیدگاه فرمانداری و امام جمعه شهرستان‌ها را درباره نام فرد مورد نظر دریافت می‌کنیم و سپس بررسی‌های لازم را در اداره کل انجام می‌دهیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فاقد رییس بودن اداره ای در شهرستان ها را سبب متضرر شدن هنرمندان حوزه فرهنگ دانست و گفت: بحمدالله انتخاب روسا در شهرستان‌ها در سال جاری سرعت بیشتری به خود گرفت؛ به گونه‌ای که در مدت 2 ماه، در 7 شهرستان به انتصاب مدیران مجرب اقدام کردیم.

 

وی با بیان این که بر این که انتصاب روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها از ضوابط و شرایط خاصی برخوردار است، ابراز داشت: در سال گذشته شهرستان‌هایی که رییس نداشتند، در مسائل فرهنگی و پشتیبانی دچار آسیب‌هایی شدند.

 

حجت‌الاسلام ارزانی در پایان با اشاره به نشست رؤسای ادارات در 28 مرداد ماه گفت: در حال حاضر همه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها از حضور رییس بهره‌مند هستند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات