۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۲۸۶۲۲۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول کرمان:

بسیج، خط مقدم جبهه فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان گفت: بسیجیان در جبهه‌ جنگ نرم همچون شهدا در عرصه‌ جنگ سخت نظامی حضور دارند و برای تداوم انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.
بسیج، خط مقدم جبهه فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیین افتتاح پایگاه امام حسن عسکری (ع) حوزه‌ مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا با حضور سرهنگ علی اسدی فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان، خانواده‌های معظم شهیدان، جمعی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و بسیجیان دلاور شب گذشته در محل بقعه‌ متبرک مشتاقیه‌ کرمان برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اسدی فرمانده ناحیه‌ مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان با اشاره به این‌که وجود پایگاه‌های مقاومت در مساجد و تکایا سبب رونق مساجد و برنامه‌های فرهنگی مذهبی در آن‌ها می‌شود، گفت: نهاد مقدس بسیج، در خط مقدم جبهه‌ی فرهنگی قرار دارد.

 

وی با بیان این‌که آمریکا و اسرائیل غاصب از وجود بسیج در کشور احساس خطر می‌کنند، افزود: نسل جوان بسیجی ما ادامه‌دهنده‌ی راه شهیدان انقلاب است.

 

اسدی اقتدار و عزت کشور در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را مرهون خون شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: ایثار و مجاهدت شهیدان راه خدا بود که آمریکا را به پای میز مذاکره نشاند.

 

وی با بیان این‌که امروز نیز بسیجیان در جبهه‌ جنگ نرم همچون شهدا در عرصه‌ جنگ سخت نظامی حضور دارند و برای تداوم انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: در هر محله‌ای که پایگاه مقاومت بسیج وجود دارد، آن محله در بسیاری از موارد امنیتی، فرهنگی و مذهبی موفق‌تر است.

 

فرمانده ناحیه‌ مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی، شبکه‌های ماهواره‌ای را برای بر هم زدن کانون گرم خانواده راه‌اندازی کردند، افزود: کناره‌گیری از نماز جماعت در مساجد، عدم حضور در نماز جمعه و شرکت نکردن در مجالس فرهنگی و مذهبی، آغاز انحراف و به بیراهه رفتن جوانان و نوجوانان ماست و این از نقشه‌های شوم دشمنان نظام است که در ماهواره‌ها تبلیغ می‌شود.

 

وی با اشاره به ایجاد طرح صالحین در بسیج، خاطرنشان کرد: در طرح صالحین، ضمن آشنایی جوانان با مسائل اعتقادی و اسلامی از انحراف آن‌ها جلوگیری می‌شود.

 

اسدی با بیان این‌که بسیجیان بازوی ولایت در کشور هستند، عنوان کرد: بسیجیان در دفاع از حریم ولایت دست از پا نمی‌شناسند و در همه‌ عرصه‌های جامعه گوش به فرمان ولی امر خودشان رهبر معظم انقلاب هستند.

 

در این مراسم، بسیجی «ثارالله انکوتی» به مدت دو سال به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع) در محله‌ میدان شهدای کرمان معرفی شد.

 

گفتنی است افتتاحیه‌ پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع) با محوریت جهاد فرهنگی با تجلیل از تعدادی از بسیجیان همراه بود./9705/202/ب1

ارسال نظرات